דיווח באיטליה: בולוניה הציעה חוזה לאורי עזו

אורי עזו | מכבי פתח תקווה

ילד הפלא של הכדורגל הישראלי בדרך לאיטליה? בארץ המגף טוענים שהשחקן בן ה-15 קיבל הצעה לשלוש שנים ודווח כי גם אתטליקו, רומא ובנפיקה מעוניינות. בעבר פורסם כי הוא מועמד גם ליובנטוס, מילאן ואינטר

(גודל טקסט)

כשאורי עזו היה בן 11 בלבד, הוא שיחק בקבוצת הילדים של מכבי חיפה. מי ששימש בזמנו כמנהל המקצועי של הקבוצה הבוגרת של הירוקים היה טור כריסטיאן קרלסן הנורבגי, שכבר אז סימן את ילד הפלא של הכדורגל הישראלי וצייץ עליו בטוויטר: "תזכרו את השם שלו ואל תהיו מופתעים אם תיתקלו בו בעוד 5-6 שנים ואולי אפילו פחות. כבר בגיל כזה צעיר אבל לראות שהוא בורך בכישרון יוצא מן הכלל".

קרלסן ידע על מה הוא מדבר. לפני כחודשיים פורסם באיטליה כי יובנטוס, מילאן, אינטר, רומא, אתלטיקו מדריד ודינמו זאגרב הקרואטית מעוניינות לצרף את עזו, כיום בן 15. בחודש דצמבר האחרון, אגב, הוא עזב את מכבי חיפה ועבר למכבי פתח תקווה. בחודש הבא הוא יחגוג את יום הולדתו ה-16.

כעת, דיווח חדש התפרסם היום (רביעי) באיטליה ובו נטען כי בולוניה נכנסה חזק לתמונת צירופו של אורי עזו. על פי הדיווח שהתפרסם ב"Cuori Rossoblu", וכמו כן התפרסם על ידי העיתונאי האיטלקי ניקולו שירה.

לפי הפרסום, וולטר סבאטיני, המנהל המקצועי של בולוניה, נפגש עם סוכנו של עזו והציע לו חוזה לשלוש שנים. כמו כן, בדיווח נכתב כי אתלטיקו מדריד, בנפיקה, דינמו זאגרב ורומא מעוניינת גם הן בכישרון הישראלי הצעיר.

עזו קיבל הכרה בזכות השער המרהיב שלו שהפך לוויראלי, בו דהר כמעט לאורך מגרש שלם עם הכדור כשהוא מציג מהירות אדירה וכובש שער יוצא דופן. אגב, אם עזו אכן יעבור לבולוניה, הוא יעבור לישראלי הרביעי שמשחק בליגות הנוער והנערים באיטליה, אחרי סוף פודגוראנו מרומא, ניתאי גרייס מאודינזה ולירן ריגן מפרוג'יה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי