"אתלטיקו, יובנטוס, אינטר ומילאן מתעניינות באורי עזו"

אורי עזו | מכבי פתח תקווה

ילד הפלא של הכדורגל הישראלי בדרך לאחד מהמועדונים הגדולים בעולם? ב"קוריירה דלו ספורט" המוערך מדווחים כי הוא מנהל מו"מ עם הקולצ'ונרוס ודינמו זאגרב, רומא המועמדת המובילה לצרפו

(גודל טקסט)

כשאורי עזו היה בן 11 בלבד, הוא שיחק בקבוצת הילדים של מכבי חיפה. מי ששימש בזמנו כמנהל המקצועי של הקבוצה הבוגרת של הירוקים היה טור כריסטיאן קרלסן הנורבגי, שכבר אז סימן את ילד הפלא של הכדורגל הישראלי וצייץ עליו בטוויטר: "תזכרו את השם שלו ואל תהיו מופתעים אם תיתקלו בו בעוד 5-6 שנים ואולי אפילו פחות. כבר בגיל כזה צעיר אבל לראות שהוא בורך בכישרון יוצא מן הכלל".

כנראה שקרלסן ידע על מה הוא מדבר, כי דיווח שהתפרסם היום (שלישי) באתר האיטלקי המוערך "קוריירה דלו ספורט" טוען כי ענקיות אירופה מעוניינות לצרף את עזו, שעוד לא חגג יום הולדת 16, ולפני כחמישה חודשים עבר ממכבי חיפה למכבי פתח תקווה.

"מחצית מאירופה רוצה להחתים אותו כדי שיהיה מוכן להגיע לבמות הגדולות בעוד כמה שנים", נכתב בדיווח, בו הוזכר השער המרהיב שלו שהפך לוויראלי, בו דהר כמעט לאורך מגרש שלם עם הכדור כשהוא מציג מהירות אדירה וכובש שער יוצא דופן.

צפו בשער של אורי עזו

יובנטוס, מילאן ואינטר רוצות לצרף אותו על פי הפרסום, וגם רומא, שרק היום הוזכרה כמי שמתעניינת בליאל עבדה. לפי הדיווח, לג'אלורוסי יש יתרון בעקבות הקשרים הטובים עם סוכניו של עזו, שמייצגים גם את סוף פודגוראנו, שעבר בקיץ שעבר ממכבי חיפה לקבוצה מברית איטליה. עוד צוין כי ייתכן שכבר החודש הוא יגיע לארץ המגף.

כמו כן, נטען כי נפתחו כבר מגעים עם אתלטיקו מדריד ואפילו עם דינמו זאגרב הקרואטית, שידועה במחלקת הנוער המפוארת שלה. "לילד הזה יהיה בקרוב דרכון פורטוגלי ורומא מקדימה את כל הקבוצות האחרות. יש לו פונציאל טוב, אך ברור שהוא צריך עוד לגדול, גם מבחינה פיזית", נכתב באיטליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי