דובר אנורתוסיס: "לא פנו אלינו בנוגע למיכה, רוצים שיישאר"

דור מיכה | הפייסבוק הרשמי של אנורתוסיס

על רקע הדיווחים שהקשר יעזוב את הקפריסאים להפועל ב"ש, כריסטופרו אמר: "יש לו סעיף שחרור שצריך לשלם (100,000 יורו) והוא תקף לעוד מספר ימים. אנחנו מרוצים ממנו מאוד, עם כל הכבוד לפרסומים בישראל"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

זה לא סוד שהפועל באר שבע רוצה לצרף את דור מיכה בעונה הקרובה ומחזרת אחריו מספר חודשים. הקשר בן ה-29 שזכה עם אנורתוסיס פמגוסטה בגביע בעונת הבכורה שלו מעבר לים, מחזיק בחוזה לעונה נוספת. היום (רביעי) התייחסו במועדון לראשונה לאפשרות שמיכה יעזוב.

דובר המועדון, דימיטריס כריסטופורו, אמר הבוקר: "למיכה יש סעיף שחרור שצריך לשלם אותו כדי שהוא יעזוב. הסעיף תקף לעוד מספר ימים. אנחנו מרוצים מיכולתו ורוצים שהוא יישאר בקבוצה". ב-29 משחקים העונה רשם מיכה שער אחד ושלושה בישולים (כולם בליגה).

כריסטופרו מדבר על סעיף השחרור בגובה 100 אלף יורו שיפוג ב-15 ביוני, כלומר ביום שלישי הבא. הוא מבהיר: "בישראל נכתב על כך אולי אבל לא פנו אלינו לגבי מיכה. אז אנחנו לא יכולים לומר שום דבר נוסף".

כזכור, ביום שני עלה לשידור ב-103FM סוכנו של הקשר, רונן קצב, שאמר: "הוא לא סגר בבאר שבע ויכול לסכם בקבוצה אחרת. ב"ש עדיין לא פנתה לגביו ויש לו חוזה. כולם אוטומטית מעבירים שחקנים, אבל יש חוזה וצריכים לכבד אותו.

מיכה. ב"ש לא פנתה | האינסטגרם הרשמי של אנורתוסיס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי