טל בנין נשאל באיטליה על דור פרץ: "יש לו את כל הפוטנציאל לפרוץ"

דור פרץ בוונציה | אבי נמני

אחרי שקשר מכבי ת"א חתם לשלוש שנים בוונציה, ב"קוריירה" שוחחו עם הישראלי הראשון אי פעם בסרייה A: "הוא יצטרך להתאים את עצמו, אבל אני חושב שהוא מוכן לאתגר"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

שני ישראלים בלבד שיחקו עד היום בסרייה A: הראשון היה טל בנין ב-1997 שעשה זאת בברשיה ב-1997 ורק כעבור 14 שנה הגיע ערן זהבי, שב-2011 עבר לפאלרמו. סוף פודגוראנו הצעיר אמנם ישב בעונה שעברה על ספסל רומא ולא שותף ואם לא יתרחשו הפתעות עד פתיחת עונת 2021/22, דור פרץ יהפוך לישראלי השלישי בליגה האיטלקית הבכירה לאחר שכבר חתם לשלוש שנים בוונציה, העולה החדשה.

פרץ כבר פרסם הודעת פרידה אמוציונלית ממכבי תל אביב וגם פרטי החוזה שלו נחשפו, אבל הבוקר (שבת) האיטלקים הוסיפו חתיכה נוספת לפאזל בניסיון להבין מי הוא הקשר שהגיע אליהם מישראל. לשם כך, באופן צפוי, הם שוחחו עם קשר נבחרת ישראל בעבר והנציג הראשון שלנו בסרייה A, טל בנין.

"דור הוא בחור שיש לו את הגישה הנכונה כדי לנסות ולהשתלב בליגה האיטלקית", אמר בנין "קוריירה", "זה צעד שיהיה קריטי כדי שנוכל לדעת אם דור בנוי לקפיצת מדרגה כדי להפוך לשחקן איכותי בליגה מובילה. עקבתי אחרי המו"מ כל הזמן, בישראל סיקרו את הנושא מקרוב ובהרחבה וכולם דיברו על זה. הוא אחד השחקנים הכי טובים בישראל בשנים האחרונות ואני חושב שהוא מוכן לאתגר הזה, אבל הוא יצטרך להרים את קצב המשחק שלו ולהתרגל לקצב באיטליה. דור שחקן חכם ובחור אינטליגנטי ויש לו את כל הפוטנציאל לפרוץ. הוא אחד שתמיד מקריב את עצמו, אבל עושה זאת עם איכות", סיכם בנין.

אחד שמכיר את איטליה מקרוב. טל בנין במדי נבחרת ישראל | VINCENT AMALVY/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי