דור פרץ הוצג: "המודלים שלי – גאטוסו, ג'רארד וצ'אבי אלונסו"

דור פרץ | האתר הרשמי של ונציה

כוכב נבחרת ישראל, שעזב את מכבי תל אביב וחתם בוונציה, הוצג רשמית: "היו לי כמה הצעות, אבל כשפגשתי את ההנהלה לא היה ספק שאגיע לכאן. אוהב סגנון משחק התקפי, מקווה שאדבר את השפה. הליגה הישראלית טקטית"

(גודל טקסט)

אחרי חודשים של שמועות על עתידו, דור פרץ עזב את מכבי תל אביב וחתם רשמית בשבוע שעבר בוונציה, העולה החדשה לליגה האיטלקית הבכירה. הקשר מעורר עניין רב באיטליה, ורק אתמול (ראשון) המנהל הספורטיבי של המועדון, מתאה קולאוטו, הצהיר כי "הוא הספיק להוכיח את עצמו ברמה הבינלאומית וקיבע את מעמדו בנבחרת ישראל. הוא מוכן לקחת צעד קדימה". היום פרץ הוצג רשמית בוונציה וסיפק ציטוטים מסקרנים במיוחד.

"אני נרגש להגיע לליגה האיטלקית", אמר פרץ. "אני מרוצה ומאוד שמח להיות חלק מהמשפחה של ונציה. אני רוצה להודות לכולם ולמועדון על האמון שנתנו בי. היו לי כמה הצעות, לא רק מוונציה, אבל כשפגשתי את ההנהלה של המועדון לא היה לי ספק שאקבל את ההצעה. האנשים שבמועדון הזה והחזון של ונציה דומים מאוד לתפיסת העולם שלי בכדורגל. הרושם הראשוני היה יוצא דופן. אני אחיה בעיר מדהימה ומיוחד במדינה. אני אוהב את מה שראיתי – המועדון נראה לי טוב מאוד עם חזון ברור".

פרץ אף נשאל האם דיבר על היותו הישראלי השלישי בליגה האיטלקית אחרי טל בנין וערן זהבי והאם דיבר איתם: "לא, עוד לא דיברתי איתם. זהבי הוא חבר טוב שלי ובהחלט אדבר איתו. אני יודע שאני נמצא עכשיו בליגה ברמה הכי גבוהה ואני מוכן לאתגר הזה".

דור פרץ | האתר הרשמי של ונציה

האם הוא דיבר עם המאמן פאולו זאנטי: "דיברתי איתו, הוא סיפר לי איך הוא רואים הדברים ואיך הוא רוצה לשחק בעונה הבאה. התרשמתי מהגישה שלו ומסגנון המשחק שתיאר לי. אני אוהב סגנון משחק התקפי. קיבלתי רושם ממש טוב ואני לא יכול לחכות להכיר אותו טוב יותר".

"החוויה הזו מגיעה בזמן הנכון", המשיך קשר נבחרת ישראל. "עזבתי את מכבי תל אביב ורציתי לחוות חוויה בסרייה A. אוכל? זה לא יהיה בעיה. אורח החיים האיטלקי לא יהיה בעייתי. אני מקווה שאוכל לדבר איטלקית כבר האמצע העונה. בוודאי יהיו קשיים, אבל נתגבר עליהם ביחד".

העמדה שלו: "באופן כללי אני משחק כמספר 6 או 8. אני אוהב להצטרף לרחבה ומשחק באגרסיביות. אני מנסה לשלב גם התקפה וגם הגנה בצורה הטובה ביותר".

דור פרץ | סוכנות נים גרופ

איך הוא חושב שיתמודד עם הקצב בליגה האיטלקית אחרי ששיחק כל הקריירה בליגת העל: "הליגה הישראלית היא ליגה מאוד טקטית, ודאי שלא כמו האיטלקית ויהיו פה קשיים חדשים. בישראל, היריבים שעמדו מולנו התגוננו ולא היה לנו קל להתמודד עם זה".

שחקן שהוא מעריץ בעמדה שלו: "המודלים שלי היו סטיבן ג'רארד וצ'אבי אלונסו. תמיד ניסיתי לקבל השראה מהם. בכדורגל האיטלקי תמיד אהבתי את ג'נארו גאטוסו, אבל הפכתי לשחקן הרבה יותר התקפי".

דור פרץ
דור פרץ | ונציה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי