יישאר בליגת המשנה: ויאדוליד לא מוכנה לשחרר את שון וייסמן

שון וייסמן | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

על פי דיווח בספרד, במועדון הוחלט לא לשחרר את שחקני המפתח ועל הישראלי בונים שיוביל את ההתקפה ויסייע לקבוצה להעפיל תוך עונה אחת בחזרה ל"לה ליגה"

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

שון וייסמן קיווה לעזוב את ויאדוליד ככל הנראה לאור ירידת הקבוצה לליגת המשנה, ועד לפני מספר שבועות עוד הוזכר שמו כמועמד לאיינטרכט פרנקפורט הגרמנית, אבל עושה רושם שהוא צפוי להישאר עונה נוספת בספרד והפעם הציפייה ממנו היא להוביל את הסגולים בחזרה ל"לה ליגה".

הישראלי, מלך שערי הליגה האוסטרית לפני שנתיים, כבש שישה שערים בעונתו הראשונה בספרד וכאמור לא הצליח לסייע לוויאדוליד לשרוד והיא סיימה במקום ה-19 ולפני האחרון. בקיץ 2020 הוא נרכש תמורת כארבעה מיליון יורו מוולפסברגר האוסטרית, ועל כן ויאדוליד לא ממהרת לשחרר אותו אלא אם תגיע הצעה שתאפשר לה לכל הפחות לכסות על רכישתו – מה שלא נראה שיקרה.

על פי "eldesmarque", ויאדוליד קיבלה החלטה שרק חלוץ אחד מהסגל הקיים יעזוב ומדובר בסרג'י גוואדיולה בן ה-30, שהגיע לוויאדוליד בינואר 2019 ובמועדון סבורים כי מיצה את עצמו בקבוצה. העונה הוא כבש שער אחד בלבד ב-29 הופעות, אולם הוא מחזיק במספר הצעות מקבוצות "לה ליגה" וכבר קיבל את ברכת הדרך לעזוב.

לעומתו, מכיוון שוויאדוליד לא מתכוונת להתחזק משמעותית, אלא להסתמך על הסגל הקיים, המשמעות היא שמרקוס אנדרה ושון וייסמן מתוכננים להישאר במועדון והם השניים שבונים עליהם שיובילו את החלק הקדמי וישיבו את הקבוצה לליגה הבכירה תוך שנה אחת בלבד. לפי הכתבה, הם השניים שאמורים להוביל את ויאדוליד להצלחה.

שחקני ויאדוליד חוגגים עם שון וייסמן | Angel Martinez/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי