דיווח: אופיר מרציאנו על סף סיכום בפיינורד

אופיר מרציאנו | אודי ציטיאט, ליסבון

ב-"AD" פורסם כי שוערה של נבחרת ישראל, שנותר חופשי אחרי שעזב את היברניאן הסקוטית והיה מבוקש בהפועל ב"ש, צפוי להצטרף לאחד המועדונים הגדולים בהולנד כמחליף לג'סטין ביילו

קבוצות: פיינורד
(גודל טקסט)

לאחר שנפרד מהיברניאן הסקוטית והוזכר כמועמד להפועל באר שבע, אופיר מרציאנו בדרך ליעד חדש ומדובר באחד מרשים במיוחד: שוער נבחרת ישראל על סף סיכום בפיינורד ההולנדית, כך לפי דיווח שפורסם הערב (שלישי) ב-"AD".

בהולנד נטען כי הקבוצה מרוטרדאם, שעדיין לא מינתה מאמן אשר יחליף את דיק אדבוקאט שפרש, חיפשה שוער שני שיספק גיבוי לג'סטין ביילו בן ה-23, זאת לאחר שניק מארסמן עזב לטובת אינטר מיאמי מה-MLS. מרציאנו בן ה-31 אמור להגיע במטרה לתת תחרות לביילו, בתקווה להוכיח כי הוא ראוי למעמד גבוה יותר בהיררכיה, כשמבחינתה של פיינורד מדובר במהלך משתלם לאור העובדה שהישראלי יכול להצטרף בחינם.

אם אכן יעבור, הוא יהפוך לשחקן הישראלי השני בתולדות פיינורד, אחרי רוני קלדרון, וזו תהיה התחנה הרביעית בקריירה של מרציאנו בן ה-31. עד 2015 השוער עמד בין הקורות של מ.ס אשדוד, שהשאילה אותו תחילה למוסקרון ובהמשך להיברניאן, בה כאמור שיחק עד סוף העונה האחרונה.

פיינורד הוא אחד המועדונים הבכירים והמעוטרים בכדורגל ההולנדי. האליפות האחרונה של האדומים-לבנים הייתה ב-2017, כאשר שנה לפני כן וגם ב-2018 הקבוצה הניפה את הגביע ההולנדי. בסך הכל, היא זכתה ב-15 אליפויות ו-13 גביעים ובשורותיה עברו חלק גדול מבכירי הכדורגלנים שצמחו בהולנד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי