ב"ש מציעה למרציאנו חוזה לשנתיים. מלמד קיבל פניה

אופיר מרציאנו | Jeff Holmes/PA Images via Getty Images

לחץ על השוער, שבודק הצעה מאנגליה, לנחות בישראל. בנוסף לשכטר וחלוץ זר, במועדון בודקים את עלויות חלוץ סט. ג'ונסטון. אם ז'וסואה יחזור, תיערך "סולחה" עם יחזקאל

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע החלו להגביר את הקצב לקראת העונה הבאה, וכעת עוסקים במועדון בניסיון להחתים שני שחקנים, בשתי עמדות: שוער וחלוץ. מלבד דור מיכה ויג'ין אנסה, שיחתמו בשבוע שהקרוב אחרי שכל הפרטים בהסכם שלהם כבר נסגרו, נמשך המשא ומתן עם אופיר מרציאנו בניסיון לגרום לו לחזור לישראל (השוער בודק הצעה מהליגה השניה באנגליה).

הקבוצה מוכנה להציע למרציאנו בן ה-31 חוזה ליותר מעונה אחת. בנוסף, במועדון מנהלים מגעים עם שני חלוצים: איתי שכטר וגיא מלמד, שלאחרונה החליט כי הוא לא פוסל חזרה לישראל.

בינתיים, במועדון ממשיכים בשיחות עם ז'וסואה, כשעדיין לא נרשמה התקדמות. כזכור, ז'וסואה הביע נכונות לחזור לישראל בימים האחרונים, כשבמועדון בודקים את הסוגיה המשפטית שעומדת מאחורי החוזה המורכב. על פי חוות דעת משפטית שקיבלה, באר שבע לא תוכל להשתחרר מהחוזה ללא פיצוי, כשאם תחליט לעשות זאת, היא צפויה ללכת עם ז'וסואה לערכאות משפטיות – דבר ממנו רוצים להימנע.

ז'וסואה | לירון מולדובן‎

במהלך השיחות עם סוכנו, הובהר כי במקרה בו יחזור לקבוצה, הוא יצטרך ליישר את ההדורים עם שגיב יחזקאל, זאת מחשש שהסיפור בין השניים שוב יתלקח. לאימון ביום ראשון צפוי להגיע ג'ונתן אגודלו. פארליי רוסה טרם סיכם סופית את תנאי עזיבתו, אך במועדון טוענים כי חלה התקרבות ועד תחילת השבוע הם אמורים להגיע להסכם פיצוי. ההערכה היא שהשחקן יקבל שתיים עד שלוש משכורות תמורת עזיבה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי