לא עוצר: צמד לערן זהבי במשחק ההכנה הראשון של פ.ס.וו

אחרי שכבש 17 שערים בעונת הבכורה שלו בכדורגל ההולנדי, חלוץ נבחרת ישראל פתח את עונת 2021/22 עם גול בנגיחה ושער נוסף בנגיעה אחת ב-2:6 על מולנבייק הבלגית

(גודל טקסט)

ערן זהבי סיים את עונתו הראשונה בפ.ס.וו עם 17 שערים בכל המסגרות והכרטיס למוקדמות ליגת האלופות, ובימים אלו חלוץ נבחרת ישראל נערך עם קבוצתו לעונת 2021/22 כשהיום (שבת) נערך משחק ההכנה הראשון של קבוצתו, בו זהבי כיכב עם צמד שערים בניצחון 2:6 של מולנבייק הבלגית.

למרות סגל חסר, המאמן רוג'ר שמידט פתח בהרכב חזק נגד היריבה מהליגה השנייה במדינתה, כאשר בין השמות ב-11 הראשונים ניתן היה למצוא את פיליפ מאקס, נוני מדואקה, פבלו רוסאריו, זהבי והרכש החדש מברייטון, דייבי פרופר. פ.ס.וו ספגה שער מפתיע כבר אחרי ארבע דקות של משחק, אך איזנה בדקה השישית מרגלו של יורבה ורטסן.

בדקה העשירית הגיע השער הראשון של זהבי, שנגח לרשת היריבה מבישול נפלא של המגן מאקס. הבלגים חזרו ל-2:2 בהמשך, אך פנדל מדויק של מדואקה החזיר את היתרון להולנדים בדקה ה-30. בפתיחת המחצית השנייה ג'רמי אנטוניס קבע 2:4 לפ.ס.וו עם בזכות יכולת אישית טובה, זהבי כבש את החמישי בנגיעה אחת לאחר מסירה של רוסאריו. מרקו ואן חינקל נעץ את השישי לקראת הסיום.

זהבי חוגג עם שחקני פ.ס.וו. צמד לחלוץ הישראלי | ANP Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי