חמד: "כל עוד אמשיך להבקיע, הדלת בישראל תמיד תהיה פתוחה"

תומר חמד | Mark Kolbe/Getty Images

מיד אחרי שחתם בתחנה הבאה שלו באוסטרליה, ווסטרן סידני וונדרס, סיפר החלוץ בריאיון לוואלה! ספורט: "חתמתי באחד המועדונים הגדולים כאן והשתדרגתי מקצועית וכלכלית, ההישארות לא אומרת שאני שולל חזרה לארץ"

(גודל טקסט)

בתקשורת האוסטרלית כבר דיווחו בסוף השבוע שתומר חמד בדרך חזרה לישראל, מיד לאחר הודעת הפרידה של וולינגטון פיניקס מהחלוץ בן ה-34, אבל במהרה התברר שהוא באוסטרליה כדי להישאר. הבוקר (ראשון) נודע רשמית שחמד ומשפחתו יישארו בסידני ובעונה הקרובה הוא ינסה לסייע לווסטרן סידני וונדרס לטפס בחזרה לצמרת, אחרי עונה שהסתיימה במקום השמיני – אחד מתחת לוולינגטון וחמד.

חמד אמנם שיחק בוולינגטון פיניקס, קבוצה מניו זילנד במקור, אך בעקבות התפרצות נגיף קורונה והמגבלות שהוטלו, הקבוצה ערכה את משחקי הביתיים בסידני, שם חמד ומשפחתו התגוררו. לכן, המעבר לווסטרן סידני וונדרס אינו מהותי עבורו ובוודאי שלא עבור אשתו שונית ושלוש הילדות שהשתלבו היטב באוסטרליה.

אז מה הביא לכך שחמד ויתר על הצעות ממדינות אחרות על מנת להישאר באוסטרליה? הבוקר חמד שוחח עם וואלה! ספורט ודיבר על ההתרחשויות האחרונות, ביניהן גם מדוע החליט בסופו של דבר לא לחזור לישראל.

היו הרבה דיבורים סביבך, אבל בסוף החלטת להישאר באוסטרליה

"אני מאוד נרגש להצטרף לאחד המועדונים הגדולים באוסטרליה. הם באמת עשו הכל כדי להביא אותי".

תומר חמד | Speed Media/Icon Sportswire via Getty Images

זה אומר שוויתרת על קרבות צמרת?

"ממש לא. זה הדבר שהכי משך אותי, הרצון העז של המועדון לזכות בכל התארים. הם ראו בי כמי שיכול להוביל את הקבוצה להשיג את המטרות, בזכות היכולת הניסיון הרב והאישיות שלי".

אז מה המטרה שלך עם הקבוצה?

"המטרה שלי מאוד ברורה – לזכות בתארים קבוצתיים ואישיים. בשביל זה חתמתי כאן".

סיימת במקום שביעי העונה וקבוצתך החדשה במקום השמיני. זה בכלל שדרוג?

"סידני וונדרס זה אחד המועדונים הכי גדולים באוסטרליה. יש תנאים ברמה הכי גבוהה, האצטדיון ומתחם האימונים מפוארים מאוד ולמועדון יש את הקהל הכי עוצמתי בליגה. מלבד זה, מדובר במועדון היחידי באוסטרליה שעשה היסטוריה וזכה בליגת האלופות של אסיה, ככה שבוודאי שמדובר בשדרוג".

לפי הדיווחים השתדרגת גם בפן הכלכלי

"גם במקצועי וגם בכלכלי זה שדרוג, כמובן".

תומר חמד | Jason McCawley/Getty Images

אתה כבר בן 34. תסיים את העונה בגיל 35. סתמת את הגולל על חזרה לעונות אחרונות בארץ?

"ישראל זה הבית שלי ואני בטוח שכל עוד אמשיך להציג יכולת טובה ולתת את המספרים שלי, הדלת בישראל תמיד תהיה פתוחה עבורי במידה שאחליט שזה נכון לי ולמשפחה שלי".

אז אתה לא פוסל לסיים את הקריירה בארץ?

"זה שחתמתי לעוד עונה כאן לא אומר שסתמתי את הגולל על חזרה לישראל. כרגע אני נתון כל כולי להצלחה של הקבוצה החדשה שלי ובעתיד נראה מה יהיה".

בינתיים הם נשארים בסידני. שונית ותומר חמד | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי