לידור כהן: "לא מתבייש להגיד – עברתי לתאילנד מסיבה כלכלית"

לידור כהן | אריאל שלום

החלוץ סיפר ב-103FM כי המניע לעזיבת הפועל ת"א היה קודם כל כספי: "קיבלתי הצעה טובה, זה משהו שיכול לסדר אותי לעתיד". על קבוצתו החדשה: "יש כאן את כל התנאים להצליח. הבעלים רוצה שנהפוך לאימפריה"

(גודל טקסט)

לידור כהן מתאקלם בתאילנד. השחקן שעזב את הפועל תל אביב בסיום העונה הקודמת, ויצא להרפתקה שנייה בקריירה בחו"ל אחרי שבעבר שיחק בדילה גורי הגאורגית, התראיין אתמול (חמישי) בתכנית הספורט של 103FM וסיפר על התחנה החדשה שלו: נונגבואה פיצ'איה, העולה החדשה לליגה התאילנדית הבכירה.

"קיבלתי הצעה כלכלית טובה ואני לא מתבייש להגיד את זה. זה משהו שיכול לסדר אותי לעתיד", אמר לידור כהן על המניעים למעבר. "אני משחק במקום כפרי, אבל אני לא גר בו. אני גר בעיר שנמצאת 40 ק"מ ממגרש האימונים".

"יש פה המון שחקנים ברזילאים", סיפר על הליגה התאילנדית והתייחס לקבוצה שאליה הוא הצטרף. "המועדון הזה קיים רק שש שנים, אבל יש פה בעלים שרוצה להפוך את המועדון לאימפריה. יש פה 13 מגרשי אימונים, מגורים, אקדמיה. יש כאן את כל התנאים להצליח, זה מועדון בבנייה".

לסיום, שחקן ההתקפה בן ה-28 הוסיף עדכון על מצב המגפה בתאילנד: "המצב של הקורונה בתאילנד מדאיג, דחו את תחילת הליגה בשבועיים. כל קבוצות הכדורגל התחסנו, אבל בכל יום יש עוד 10,000 חולים והמצב לא טוב, במיוחד בבנגקוק, שם גם הכל סגור. בעיר בה אני מתגורר הכל עדיין פתוח".

האזינו לראיון המלא

עוד באותו נושא: לידור כהן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי