מאמן סלטיק: "זה לא היה אודישן עבור עבדה. יום שלישי? יש כמה אופציות"

ליאל עבדה | Rob Casey/SNS Group via Getty Images

החלוץ רשם בכורה בהפסד 1:0 לפרסטון, פוסטקוגלו: "הוא היה בסדר, התאמנו איתנו יום אחד ורציתי לתת לו לרוץ. לא חיפשנו לשפוט את יכולתו". המנג'ר שלא גילה האם הישראלי יפתח במוקדמות הצ'מפיונס, התאכזב מהקבוצה

(גודל טקסט)

ליאל עבדה לא ישכח את היום הזה זמן רב. החלוץ הצעיר שהצטרף סלטיק רק לפני שלושה ימים, עלה מהספסל בדקה ה-63 ורשם הופעת בכורה בסלטיק שנכנעה 1:0 בביתה לפרסטון  מהליגה השנייה באנגליה. סגנית אלופת סקוטלנד רשמה משחק שני ברציפות ללא ניצחון ולא ממש הבריקה בחזרה הגנרלית שלה לקראת המשחק נגד מיטיולנד הדנית במוקדמות ליגת האלופות.

המאמן אנג' פוסטקוגלו התעקש כי לא היה מדובר באודישן עבור עבדה ואף אחד לא צפה שישתלב במהירות. "הוא היה בסדר, התאמן איתנו רק יום אחד ורציתי לתת לו קצת לרוץ. הוא לא היה על המגרש כדי להישפט. הוא פשוט מכיר את הקבוצה לאט לאט. כשנשאל האם עבדה יפתח בהרכב במשחק החשוב בשלישי אמר: "נראה. כמו שאמרתי, יש לנו כמה שחקנים שיהיו זמינים למשחק".

על היכולת של הקבוצה אמר: "זה היה מאבק לאורך כל הדרך. זה לא היה משחק נהדר, בוודאי שלא, הקבוצה לא שלטה במשחק ואיבדנו את המבנה שלנו. רציתי לראות ביצועים טובים יותר, אבל אני לא מודאג".

ליאל עבדה | Rob Casey/SNS Group via Getty Images

המאמן הוסיף: "השחקנים עובדים קשה באימונים וסובלים מעומס כך שהם לא יכולים להיות הכי חדים. אולי איבדנו קצת אמונה אחרי שפתיחת המשחק הייתה לא טובה. זו קבוצה כה צעירה ולא הצלחנו להשתלט על המשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי