שחקני סלטיק מחמיאים לעבדה: "חסר פחד". צפו בבישול של קינדה

הסקוטים תולים תקוות בישראלי, שכבש בבכורה שלו מול מיטולן וכעת ינסה לעשות זאת בדנמרק (רביעי, 20:40 בספורט1): "הראה שהגיל הוא רק מספר", החמיא לו גרג טיילור. וגם: קשר קנזס כיכב, חוגי עלה מהספסל בפולין

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

סלטיק נערכת למשחק הגומלין מול מיטולן הדנית בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות (רביעי, החל מ-20:40 בספורט1) ומי שממשיך לקצור שבחים הוא ליאל עבדה, הרכש בן ה-19 שכבש בהופעת הבכורה שלו ב-1:1 בגלאזגו בשבוע שעבר.

שחקן הכנף הישראלי, שהוחלף במשחק הקודם עוד במחצית הראשונה בעקבת הרחקת ניר ביטון ובשבת בישל במשחק הכנה נגד ווסטהאם, אמור לפתוח גם במשחק החוץ ברביעי, ממנו ייעדר כמובן ניר ביטון המורחק, וחברו לקבוצה גרג טיילור מצפה שצעירים נוספים ילמדו מהתעוזה שלו.

"הזדמנויות כאלה לא מגיעות כל הזמן, הצעירים צריכים לדעת לנצל אותן כמו שליאל עשה", אמר המגן, "הוא בן 19 ונראה חסר פחד. הוא נכנס לעניינים מיד, הוא חיובי וזה מראה שגיל הוא רק מספר".

צפו בתקציר ה-1:1 בין סלטיק למיטיולן

ועוד בגזרת הלגיונרים: דור חוגי שיחק הערב (שני) לראשונה בליגה הפולנית, כשנכנס בדקה ה-83 והיה שותף לניצחונה הביתי של ויסלה קרקוב 0:3 על זגלבי לובין במחזור הפתיחה. החלוץ שהגיע מסט. פולטן האוסטרית החליף את הסלובקי מיכאל סקברקה שבישל שני שערים.

צפו בדור חוגי עולה לבכורה בפולין

בנוסף, גדי קינדה חזר לפנות בוקר להרכב של ספורטינג קנזס סיטי ובישל את השער השני בניצחון 1:3 על סיאטל סונדרס. קשר נבחרת ישראל שהתאושש מפציעה, הכין בדקה ה-42 במתפרצת לדניאל שאלוי והוחלף בדקה ה-70.

גדי קינדה | Alika Jenner/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי