בלגיה סוערת: מדוע רפאלוב לא זוכה להזדמנות בהרכב אנדרלכט?

הקבוצה ללא ניצחון בשני מחזורי הפתיחה, האוהדים מתוסכלים ונטען שגם הקשר מתקשה להבין את ההחלטה, אבל המאמן וינסנט קומפני נותר בשלו. התקשורת בבריסל תוהה מדוע הישראלי, זוכה נעל הזהב, מבלה בעיקר על הספסל

(גודל טקסט)

ליאור רפאלוב הדהים את בלגיה כשעזב את אנטוורפן ועבר לאנדרלכט, היריבה המושבעת של האקסית קלאב ברוז' איתה הוא היה מזוהה לאור שבע שנים במועדון ושלל הישגים, אבל מה שבעיקר מפתיע את הבלגים הוא שהישראלי לא הצליח עד כה לפלס את דרכו להרכב של וינסנט קומפני, דווקא כשהקבוצה לא מתפקדת.

רפאלוב, שחגג את יום הולדתו ה-35 באפריל, כידוע זכה בעונה שעברה "נעל הזהב", משמע שחקן השנה בבלגיה, אבל קומפני עדיין לא נתן לו הזדמנות בהרכב ואנדרלכט, מועדון פאר שמטרתו היא להחזיר את האליפות לראשונה מאז 2016/17, עם נקודה אחת בלבד משש אפשריות בליגה – כולל הפסד מביך לעולה החדשה במחזור הפתיחה.

הבוקר (שני) התקשורת הבלגית עסקה בהרחבה בכך שרפאלוב נותר מחוץ להרכב גם שלשום בתיקו המאכזב נגד אופן ונכתב כי לא רק האוהדים לא מבינים לפשר ההחלטות של קומפני, אלא גם רפאלוב עצמו שמשוכנע שהוא ראוי לחולצת ההרכב על בסיס היכולת באימונים ויכולת הקבוצה בלעדיו.

וינסנט קומפני | BRUNO FAHY/BELGA MAG/AFP via Getty Images

"יש לך את זוכה נעל הזהב בקבוצה ואתה לא משתמש בו: כמה זמן ליאור רפאלוב יישב על ספסל אנדרלכט", זעקה הכותרת ב"nieuwsblad", "אנדרלכט לא מצליחה לייצר מצבי הבקעה, אבל קומפני לא משתמש ברפאלוב". גם ב"voetbalkrant" נכתב ש-20 דקות על כר הדשא הוכיח רפאלוב מדוע הוא ראוי להרכב, אבל קומפני נותר בשלו.

להגנתו אמר המאמן: "רפאלוב בהחלט הראה לנו מה הוא מסוגל, אבל יש עוד המון משחקים העונה ואנחנו נצטרך את כולם. אני לא אוהב לדבר על שחקנים באופן פרטני, אבל אני כן יכול לומר שלכל אחד מהשחקנים תהיה את ההזדמנות שלו", סיכם קומפני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי