דרקסן נגד זהבי: "דה יונג עדיף עליו". קיפט יצא להגנת הישראלי

על אף פתיחת העונה החלומית של פ.ס.וו, פרשן הטלוויזיה סבור כי היא זקוקה לחלוץ נוסף וממליץ על שחקן סביליה: "הוא יהיה אידיאלי". חלוץ העבר של המועדון חולק עליו: "ערן שווה בין 20 ל-25 שערים בעונה"

(גודל טקסט)

ערן זהבי ופ.ס.וו איינדהובן גברו אתמול (שלישי) 0:1 בדנמרק על מיטיולן והשלימו 0:4 בסיכום שני המשחקים בדרך לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות, שם מצפה להם בנפיקה ליסבון החזקה.

למרות שלא כבש משחק שלישי ברציפות, באתר "Voetbalprimeur" החמיאו לזהבי ונתנו לו ציון 6.5. "הוא ממשיך לעבוד קשה וממשיך להיות המרוויח הגדול של פתיחת העונה בפ.ס.וו. אי אפשר להתכחש לזה", ציינו. "זה לא היה היום שלו, אבל הוא הצליח להגיע בכל זאת לכמה מצבים".

למרות פתיחת העונה החלומית של פ.ס.וו, שמחצה את אייאקס 0:4 בסופר קאפ ההולנדי ורשמה חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, יש מי שסבור כי הקבוצה צריכה להתחזק בעמדת החלוץ, על אף כושרו המצוין של זהבי והועבדה שהקבוצה הבקיעה כבר 15 שערים העונה.

"אם ערן זהבי ייפצע, לרוג'רט שמידט תהיה בעיה", קובע פרשן הטלוויזיה ההולנדית יוהאן דרקסן. "לוק דה יונג יהיה אידיאלי עבור פ.ס.וו. ערן סוף סוף הצליחה לשתחרר מדוניל מאלן שעזב, השאלה אם זה יותר טוב עבור הקבוצה. זהבי מעדיף לשחק לבד בהתקפה. לדעתי דה יונג עדיף על זהבי".

ווים קיפט, חלוץ עבר של פ.ס.וו ואנליסט כיום, חלק על דבריו של דרקסן. "אני לא בטוח בכלל. אם זהבי ישחק עונה שלמה, הוא יבקיע בין 20 ל-25 שערים", הסביר. כשנשאל על רוג'ר שמידט, קיפט לא היסס: "אני חושב שהוא ילדותי, הוא סירב להודות שהוא טעה עם ההרכב שלו בעונה שעברה".

ערן זהבי | BO AMSTRUP/Ritzau Scanpix/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי