השיא של זהבי יחכה: פ.ס.וו עלתה לפלייאוף עם 0:1 על מיטיולן

הישראלי לא הבקיע ולא השתווה למלך שערי מוקדמות ליגת האלופות, אך ברומה כבש וההולנדים העפילו לקרב על המקום בשלב הבתים בזכות 0:4 בסיכום שני המפגשים עם הדנים. היריבה הבאה: בנפיקה. גם שחטאר ניצחה

(גודל טקסט)

שלב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות הגיע היום (שלישי) לסיומו עם משחקי הגומלין, כאשר במוקד, ערן זהבי ופ.ס.וו איינדהובן טיילו לפלייאוף אחרי 0:1 מול מיטיולנד הדנית ו-0:4 בסיכום המשחקים. זהבי וחבריו יפגשו בקרב על הבתים את בנפיקה החזקה, שהתגברה כצפוי בקלות על ספרטק מוסקבה. שחטאר דונייצק, ללא מנור סולומון שנפצע במשחק הראשון, ניצחה 1:2 בביתה את גנק ועלתה לפלייאוף, שם היא תפגוש את מונאקו החזקה שהדיחה את ספרטה פראג.

במשחקים המוקדמים שהסתיימו נפלו שתי הפתעות גדולות. הכוכב האדום הפסידה 1:0 לשריף טירספול המולדבית והודחה. פרנצווארוש הפסידה 1:0 בצ'כיה לסלביה פראג אך עלתה על חשבונה בזכות ה-0:2 מהמשחק הראשון בהונגריה. לגיה ורשה של ג'ואל אבו חנא (לא שותף) וז'וזו'אה (45 דקות) הודחה אחרי הפסד ביתי 1:0 לדינמו זאגרב.

משחקי פלייאוף האלופות:
רד בול זלצבורג – ברונדבי
יאנג בויז – פרנצווארוש
מאלמו – לודוגורץ
שריף טירספול – דינמו זאגרב
מונאקו – שחטאר דונייצק
בנפיקה – פ.ס.וו איינדהובן

ערן זהבי | Martin Rose/Getty Images

מיטיולן – פ.ס.וו איינדהובן 1:0 (4:0 בסיכום)

ההולנדים פתחו את העונה בכושר מצוין, עם שביעייה לרשת של גלאטסראיי במפגש הכפול בשלב המוקדמות הקודם, ו-0:4 מדהים על אייאקס בסופרקאפ ההולנדי, מה שזיכה עם הקבוצה של רוג'ר שמידט בהנפת תואר ראשונה לעונה. אלא שבמשחק הזה זהבי וחבריו די נחו על זרי הדפנה בעקבות ה-0:3 הנינוח מהמשחק הראשון והסתפקו בניצחון דחוק ששלח אותם לפלייאוף האלופות, כנראה למפגש קשה ביותר מול בנפיקה החזקה. זהבי הגיע לכמה מצבים, כולל מבצע אישי מרהיב שלו במחצית הראשונה, אך לא הצליח למצוא את הרשת הפעם. ג'פרי ברומה הכריע עמוק בתוספת הזמן והותיר את הדנים אפילו ללא תיקו לנחמה.

ברומה העניק לפ.ס.וו את הניצחון | Martin Rose/Getty Images

שחטאר דונייצק – גנק 1:2 (2:4 בסיכום)

לאחר שהפכה פיגור 1:0 לניצחון 1:2 חזרה סגנית אלופת אוקראינה לאצטדיונה הביתי כדי לסגור עניין ולעלות לפלייאוף העלייה לשלב הבתים. מנור סולומון שנפצע במשחק הראשון והוחלף במחצית, לא נכלל בסגל, אבל הקבוצה הסתדרה גם בלעדיו. לאסינה טראורה החלוץ שהגיע מאייאקס בקיץ קבע 0:1 למארחת בדקה ה-27, מרקוס אנטוניו הכפיל (77) לפני שסריל דסרס רק צימק בדקה ה-90.

משחקים נוספים

מונאקו – ספרטה פראג 1:3 (1:5 למונאקו מהמשחק הראשון)
בנפיקה – ספרטק מוסקבה 0:2 (0:4 לבנפיקה מהמשחק הראשון)
לודוגורץ – אולימפיאקוס 2:2 (לודוגורץ ניצחה 1:4 בפנדלים)
ריינג'רס – מאלמו 2:1 (2:4 למאלמו בסיכום המשחקים)
סלביה פראג – פרנצווארוש 0:1 (ההונגרים עלו עם 1:2 בסיכום המשחקים)
שריף טירספול – הכוכב האדום בלגרד 0:1 (שריף עלתה עם 1:2 בסיכום)
יאנג בויז – קלוז' 1:3 (2:4 ליאנג בויז בסיכום).
לגיה ורשה – דינמו זאגרב 1:0 (1:2 לזאגרב בסיכום המשחקים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי