נרכש בחצי מיליון יורו וחתם ל-4 שנים: סוף פודגוראנו עבר לספציה

סוף פודגוראנו | אתר רשמי

שחקן הכנף בן ה-19 עזב את רומא והצטרף לקבוצה אחרת מהסרייה A. צפוי לשחק בקבוצת הנוער ובמקביל להיכלל בסגל הקבוצה הבוגרת של טיאגו מוטה

קבוצות: ספציה
(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי: יממה אחרי שהגיע בליווי סוכנו לספציה, הערב (רביעי) סוף פודגוראנו חתם לארבע השנים הבאות בספציה ובכך השלים את מעברו מרומא לקבוצה אחרת בסרייה A, ויהיה הנציג הישראלי השני בליגה הבכירה באיטליה, יחד עם דור פרץ. ספציה שילמה עבורו כחצי מיליון יורו לרומא.

לספורט1 נודע כי במקביל לרצונה של ספציה לצרפו, התנהלו משאים ומתנים גם עם קרוטונה שירדה לליגת המשנה באיטליה וכן ועם ברנטפורד – העולה החדשה לפרמיירליג – שתכננה לרכוש אותו ולהשאילו לקבוצה בצ'מפיונשיפ, אבל השחקן בחר להישאר באיטליה.

כידוע, שחקן הכנף בן ה-19, שעזב את מכבי חיפה לטובת רומא בעונה שעברה, כבש במדי קבוצת הנוער של הג'אלורוסי שלושה שערים ובישל שישה ב-31 משחקים בליגת הפרימוורה, אבל בקבוצה הבוגרת לא זכה לשחק על אף שישב על הספסל 14 פעמים לאורך העונה.

לפי הדיווחים בספציה, פודגוראנו עשוי להיכלל בסגל הקבוצה הבוגרת של המאמן טיאגו מוטה, אבל לא מן הנמנע שבמקביל ישחק גם בקבוצת הנוער. בעונה שעברה סיימה ספציה במקום ה-15 בסרייה A וכך או אחרת היא רכשה את הישראלי בתקווה להשתמש בו כשחקן משמעותי לטווח ארוך.

סוף פודגוראנו | אתר רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי