"ערן זהבי יבקיע 27 גולים ויהיה מלך השערים של הליגה ההולנדית"

רגע לפני שפתיחת העונה החדשה, פרשן ESPN הצהיר שהישראלי יהיה המבקיע המצטיין העונה בליגה:" אתם מהמרים על האלר וטאדיץ'? תרשמו, אני משוכנע שזהבי יהיה מלך השערים. הוא חד כתער". עבד הצטרף רשמית, זהבי בירך

(גודל טקסט)

לא רק הבונדסליגה, הפרמיירליג והלה ליגה ייצאו הערב (שישי) לדרך, אלא גם הליגה ההולנדית הבכירה. בשבת האחרונה הביסה פ.ס.וו איינדהובן את אייאקס 0:4 בסופר קאפ, תוצאה שבהחלט העלתה את רף הציפיות מערן זהבי ומחבריו והם מסומנים כמי שיכולים לסכן את השליטה הבלתי מעורערת של אייאקס.

לקראת פתיחת העונה ומשחקה הראשון של פ.ס.וו בליגה נגד הראקלס (שבת, החל מ-19:40 בספורט4), נערך ב-ESPN אולפן מיוחד ובו טען מרסיאנו וינק, שחקן אייאקס ופ.ס.וו בעבר וכיום פרשן בכיר בערוץ, כי ערן זהבי יסיים בוודאות כמלך שערי הארדיוויזה.

חבריו לפאנל סימנו את סבסטיאן האלר ודושאן טאדיץ', כוכבי אייאקס, כמי שיתמודדו על כס מלכות השערים, אלא שווינק השיב: "23 שערים להאלר? זה לא מספיק. זהבי יהיה מלך השערים, אני משוכנע בכך".

ערן זהבי | Martin Rose/Getty Images

עוד אמר וינק על הישראלי: "ערן זהבי חד כתער, הוא כעת משחק לבד בחוד והוא לא צריך לחלוק שום דבר עם דונייל מאלן (שנמכר לבורוסיה דורטמונד). הוא כעת לבד בחוד וכל הכדורים ממדואקה יגיעו אליו. אני אומר לכם, תרשמו את זה, ערן זהבי יבקיע העונה 27 שערים".

בתוך כך, פ.ס.וו קיבלה בברכה והציגה באופן רשמי את תאי עבד, שחתם במחלקת הנוער של המועדון. הישראלי הצעיר בן ה-17 כזכור, הרשים במבחנים וחתם במועדון הפאר ההולנדי לשלוש שנים. ערן זהבי דאג לברך את הכישרון הצעיר שמצטרף לאיינדהובן, ובירך אותו, תוך כדי עקיצה: "ברוכים הבאים לאיינדהובן, אל תשכח להבקיע נגד אייאקס", כתב זהבי באינסטגרם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי