"זהבי ערמומי כמו שועל, אך פ.ס.וו זקוקה לחלוץ"

ב-ESPN ניתחו את מירוץ האליפות המסתמן בין פ.ס.וו לאייאקס וטענו: "זה הולך להיות ממש מרגש, ייאבק עד הסוף". וגם: שינוי התפקוד של גצה והקרדיט שמגיע לחלוץ הישראלי על פריחתו של מדואקה

(גודל טקסט)

פ.ס.וו איינדהובן ואייאקס אמסטרדם יחלו הערב (שבת) את עונת 201/22 בליגה ההולנדית. לאחר חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות ו-0:4 על אייאקס בסופר קאפ, קבוצתו של ערן זהבי תתארח אצל הראקלס (החל מ-19:40, ספורט4) ואילו האלופה תארח את ניימיכן (החל מ-21:55, ספורט4).

בתקשורת ההולנדית ניתחו הבוקר את מאבק האליפות המסתמן בין שתי הענקיות והבהירו שהוא צפוי להיות צמוד מתמיד. "המערך הנוכחי נותן לפ.ס.וו הרבה סיבות לאופטימיות. היא הרבה יותר מסוכנת מהשנה שעברה. יש לה יותר עומק ולכן היא הרבה יותר מאיימת", קבע כדורגלן העבר ופרשן ESPN, רונאלד דה בור.

בסוף העונה שעברה הפער בין הקבוצות עמד על -16 נקודות לטובת אייאקס, אבל פרשנית ESPN, לאונה סטנטלר, בטוחה ש"הפעם זה הולך להיות ממש מרגש, הן ייאבק על התואר עד הסוף. גם כשהוא לא ממש הצליח, לרוג'רט שמידט תמיד הייתה תוכנית ברורה ועכשיו נראה שהדברים מתחילים להתחבר".

ערן זהבי חוגג עם שחקני פ.ס.וו | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

דה בור סבור שחלק מהשינוי טמון בכך שגצה הפך לחלוץ מדומה. "גצה אינו שחקן כנף כפי שהוא הוצב לפעמים בעונה שעברה", מבהיר שחקן העבר. "עכשיו הוא משחק מתחת לזהבי ולפ.ס.וו יש את קודי גאקפו ונוני מדואקה, שהם שני שחקני כנף אמיתיים. עם הצמד הזה, לשמידט יש זהב אמיתי בידיים".

סטנטלר טוענת שעל פתיחת העונה המצוינת של מדואקה אחראי בין השאר זהבי. "ערן הוא שועל ערמומי, כזה שיודע בדיוק מתי לעשות תנועה ולפנות מקום לנוני". עם זאת, כדורגלנית העבר חושבת שפ.ס.וו זקוקה לחיזוק בהתקפה. "זהבי הוא החלוץ האמיתי היחיד בסגל, בלעדיו אין לפ.ס.וו מה למכור בהתקפה, כך שבהחלט יש מקום לצרף שחקן נוסף שיהווה גיבוי".

ערן זהבי | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי