בכורה רשמית לפרץ בוונציה, דסה חזר ל-23 דקות בוויטסה

הקשר הוחלף בדקה ה-82 בגביע מול פרוזינונה, המגן נכנס מהספסל ב-0:1 על זוולה. 76 דקות למלדה בניצחון הבכורה של גנט, רפאלוב שיחק דקה פחות ואנדרלכט גברה על סרקל ברוז'. עבדה נח, סלטיק עלתה שלב בגביע הליגה

(גודל טקסט)

דור פרץ ערך הערב (ראשון) את הופעת הבכורה הרשמית שלו במדי ונציה, במשחק הגביע האיטלקי מול פרוזינונה מהליגה השנייה שבו קבוצתו ניצחה 7:8 בדו קרב פנדלים, אחרי 1:1 בתום הארכה. הקשר הישראלי הוחלף בדקה ה-82. פרץ הפגין יכולת טובה במרכז השדה, אם כי העולה החדשה לסרייה A הייתה הרבה פחות מסוכנת.

* אחרי שלא נרשם למפגש הכפול עם דאנדוק במוקדמות הקונפרנס ליג מתוך מחשבה שככל הנראה יעזוב, אלי דסה חזר היום לסגל של ויטסה ושיחק 23 דקות כמחליף בניצחון החוץ 0:1 על זוולה במחזור הפתיחה של הליגה ההולנדית. מיליון מנהוף, שפתח במקום הישראלי בעמדת המגן הימני, בישל את שער הניצחון בדקה ה-23 לרכש ההולנדי ניקולאי פרדריקסן.

* עוד בהולנד: אופיר מרציאנו ישב על הספסל של פיינורד, שפתחה בליגה ההולנדית עם 0:4 קליל בחוץ על וילם II. בריאן לינסן (17), לואיס פרננדו סיניסטרה (25), חוס טיל (48) ונאופל באניס (90+2) כבשו.

צפו בתקציר ה-0:4 של פיינורד:

* שון וייסמן פתח בהרכב ויאדוליד ושיחק 90 דקות נגד לאס פאלמאס, אבל לא מצא את הרשת והסגולים-לבנים התחילו את העונה עם תיקו 1:1.

ליאור רפאלוב פתח בהרכב אנדרלכט ושיחק 75 דקות בניצחון החוץ 1:2 על סרקל ברוז'. ג'ושוע זירקזה, אקס באיירן מינכן, הפך עם צמד בדקות 13 ו-29. ניצחון ליגה שני ברציפות לאנדרלכט ובמאזנה שבע נקודות אחרי ארבעה מחזורים בבלגיה.

* יונס מלדה פתח בהרכב גנט ושיחק 76 דקות במשחק הביתי נגד מכלן במסגרת המחזור הרביעי בליגה הבלגית, שהסתיים בניצחון 0:1 של הישראלי וחבריו – הראשון שלהם לעונה זו.

מלדה. ניצחון בכורה לגנט | VIRGINIE LEFOUR/BELGA MAG/AFP via Getty Images

* ניר ביטון לא שותף בסלטיק שניצחה 2:3 את הארטס ועלתה לרבע גמר גביע הליגה, בעוד ליאל עבדה שסבל מפציעה קלה והחמיץ את הגומלין מול יבלונץ במוקדמות הליגה האירופית, שוב לא נכלל בסגל. הסקוטים מאמינים שיוכל לשחק ברביעי מול אלקמאר.

יהב גורפינקל ישב על הספסל בניצחון החוץ של נורשפינג 1:2 על אוסטרסונד בליגה השבדית, כשקבוצתו התקדמה למקום השישי עם 23 נקודות אחרי 15 מחזורים.

ניר ברדע לא שותף ב-1:1 של הונבד בחוץ מול אויפשט במחזור השלישי בליגה ההונגרית. קבוצתו עם שתי נקודות בלבד עד כה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי