אוהד פרץ למגרש לאחר ההחמצה של רפאלוב: "תמונות ביזאריות"

הישראלי החטיא פנדל בתוספת הזמן ב-3:3 של נגד ויטסה של דסה, ילד צעיר נכנס לכר הדשא ולא הצליח לעצור את הדמעות: "הייתה התפרצות רגשות באצטדיון". אנדרלכט ניחמה את הקשר: "תרים את הראש"

(גודל טקסט)

ליאור רפאלוב בישל אמש (חמישי) את השער השלישי ב-3:3 הדרמטי של אנדרלכט מול ויטסה ארנהיים של אלי דסה, אך סיים את המשחק כגיבור הטראגי לאחר שהחמיץ פנדל עמוק בתוך תוספת הזמן וקבוצתו תצטרך לנצח בגומלין שייערך בהולנד כדי להעפיל לשלב הבתים של הקונפרנס ליג.

"אנחנו יוצאים מהמשחק הזה עם טעם חמוץ, זה ברור, אבל אני מעדיף לזכור את האמונה של השחקנים שהגיבו בצורה טובה, חזרו מפיגור והיו קרובים לבצע מהפך בדקות הסיום", התייחס המאמן וינסנט קומפאני להחטאה הכואבת של רפאלוב, שבעט את הפנדל למשקוף בדקה ה-95.

לאחר החמצת הפנדל של רפאלוב, ילד צעיר, אוהד הקבוצה הביתית, פרץ לכר הדשא והחל למרר בבכי, כאשר שחקני אנדרלכט ליוו אותו מחוץ לתחומי המגרש. "החמצת הפנדל של רפאלוב הובילה להתפרצות רגשות באצטדיון, אלה תמונות ביזאריות", נכתב בתקשורת הבלגית על האירוע.

הילד שפרץ לכר הדשא לאחר החמצת הפנדל של רפאלוב
הילד שפרץ לכר הדשא לאחר החמצת הפנדל של רפאלוב | Photonews / Contributor

בעמוד הטוויטר הרשמי של אנדרלכט העלו תמונה של רפאלוב עם שני ילדיו וכתבו: "תרים את הראש", בניסיון לעודד את הקשר הישראלי הוותיק.

עוד באותו נושא: אלי דסה, ליאור רפאלוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי