באיטליה פרגנו לדור פרץ: "יכול להוביל ולהנהיג קבוצה"

רגע לפני הבכורה שלו בליגה מול נאפולי (ראשון, 21:45), קשר ונציה זכה למחמאות ב"גאזטה": "אלגנטי, עם ראיית משחק מצוינת ויכולת מסירה טובה"

(גודל טקסט)

הרגע הגדול של דור פרץ מגיע. הקשר החדש של ונציה יערוך את הופעת הבכורה שלו בליגה האיטלקית – אחת הליגות הטובות בעולם, במשחק מול אחת הקבוצות החזקות בסרייה A, נאפולי, מחר (ראשון) ב-21:45. רגע לפני שהליגה חוזרת לעונה חדשה, באתר הספורט הגדול בארץ המגף, "גאזטה", ערכו היכרות עם השחקנים החדשים וביניהם גם פרץ.

"במהלך מחנה האימונים של ונציה פרץ הראה עד כמה הוא קשוח, ושהוא יכול להוביל ולהנהיג קבוצה", פרגנו לקשר בגאזטה. "הוא אלגנטי, עם ראיית משחק מצוינת ויכולת מסירה טובה".

לוונציה, העולה החדשה שביצעה מספר החתמות מסקרנות בתקווה לשרוד העונה בסרייה A, פתיחת עונה קשה במיוחד – היא תפתח מול נאפולי, במחזור הבא תתארח אצל אודינזה ולאחר מכן תצא לאמפולי, משמע שלושה משחקי חוץ רצופים.

משחק הבית הראשון של ונציה ופרץ יהיה מול ספציה בחודש הבא, "דרבי ישראלי" נגד קבוצתו של סוף פודגוראנו שיהיה מעניין לראות כמה קרדיט יזכה לקבל מהמאמן טיאגו מוטה בשל העובדה שהוא צפוי לשחק גם בקבוצת הנוער של המועדון.

מחר הבכורה בסרייה A. דור פרץ | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי