מאמנו של שון וייסמן רותח על שחרורו לנבחרת: "זה חייב להיפסק"

play
בכושר טוב לפני הפגרה. וייסמן | GettyImages, Octavio Passos
בוכום כבשה מחצי מגרש בדקה ה-97, שוערה החמיץ פנדל ב-0:2 על הופנהיים ודא 02:02

אחרי שביקש מרוטנשטיינר לוותר על החלוץ וסורב, חוסה פאצ'טה תקף את ראשי ליגת המשנה. בספרד העניקו לישראלי ציון 9.5: "מנסה להיות כמו רונאלדו"

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

בויאדוליד היו שמחים מאוד אם שון וייסמן היה מדלג על משחקי נבחרת ישראל מול אוסטריה ואיי פארו, שינעלו את קמפיין מוקדמות המונדיאל. החלוץ נראה בכושר טוב בשבועות האחרונים, ואחרי שכבש אתמול (שבת) צמד ב-1:3 על מיראנדס והעלה את מאזנו לשבעה שערים בליגת המשנה בספרד, הוא ימריא לישראל כדי להצטרף להכנות למשחק נגד אוסטריה בשבת. בשל השתתפותו של וייסמן במשחקי הנבחרת, הוא יחמיץ את משחק הליגה מול פואנלברדה – דבר שמרתיח את מאמנו חוסה פאצ'טה.

מאמן הנבחרת וילי רוטנשטיינר סיפר במסיבת העיתונאים ביום שישי שסירב לבקשתו של פאצ'טה, שפנה אליו אישית וביקש שיימנע מלהזמין את וייסמן לסגל. כעת הוא מפנה את החיצים לעבר ראשי הליגה.

"אני אמשיך להתלונן על זה עד שזה ייפסק. לא יכול להיות שליגה שמכבדת את עצמה משחקת בזמן פגרת נבחרות. זה חייב להיפסק. אם רוצים לשפר את הליגה הזאת, זה חייב להיפסק בצורה מיידית", אמר פאצ'טה.

שון וייסמן שחקן ויאדוליד
שוב יחסר לקבוצה במשחק ליגה. וייסמן | GettyImages, David S. Bustamante

כך או כך, בספרד הפליגו במחמאות לוייסמן על היכולת שהציג אמש. באתר "אלדסמארקה" העניקו לו ציון 9.5, הגבוה בקבוצה. "הוא היה מצוין מהדקה הראשונה, אקטיבי מאוד, מחפש לכבוש. הרעב שלו לשערים לא יודע שובע", נימקו.

ב"אס" תיארו את ההופעה של וייסמן כ"משחק מושלם", והוסיפו השוואה יומרנית למדי: "וייסמן רוצה לכבוש בצרורות, בדיוק כמו רונאלדו, הבעלים של הקבוצה שלו".