בריבו מפנטז על הנבחרת ומסביר למה חלוצים מצליחים באוסטריה

play
תאי בריבו | וולפסברגר, האתר הרשמי
דאבור חגג מול לייפציג, באיירן מינכן הפסידה: צפו בשערי המחור בבונדסליגה 03:28

חלוץ וולפסברגר התראיין בתוכנית הספורט של 103FM וסיפר על רמת ההגנות והשאיפות לעתיד: "הנשיא ואשתו מעריכים אותי". האזינו

קבוצות: וולפסברגר
(גודל טקסט)

אחרי שחזר מפציעה בסוף השבוע האחרון ועלה כמחליף בהפסד הכואב של וולפסברגר, שנוצחה 5:1 מול טירול, תאי בריבו התראיין בתוכנית הספורט של 103FM וסיפר על הסגר באוסטריה, רמת הכדורגל והיעדר ההגנות, השאיפות לעתיד והחלום הגדול לשחק בנבחרת ישראל.

בריבו פתח את דבריו וסיפר על מצב הקורונה: "הכל ממשיך כרגיל, חוץ מהעובדה שאין קהל במשחקים. יש אימונים ומשחקים, נשארו עוד שלושה משחקים עד פגרת החורף, כך שאין טעם לסגור אותנו. היו המון התפרעויות בעיר וינה וזה אף פעם לא קל להיכנס לסגר. בין אימון לאימון אני יושב בבית, הכל סגור, וזה אף פעם לא קל".

על כך שלא מעט חלוצים ישראלים מצליחים בליגה האוסטרית: "יש הגנות והגנות טובות. איך הישראלים מצליחים פה? אני לא חושב שזה כל שחקן ישראלי שמגיע, זו ליגה לא קלה, הרבה חלוצים באופן כללי מצליחים פה בגלל שזו ליגה שהיא פתוחה. הקבוצות והמאמנים שואפים לשחקן כדורגל התקפי. כמעט אין פה 0:0 ו-0:1 במשחקים ואם יש זה לעתים נדירות. זה לא ספציפית שהישאלים מצליחים, אלא שחקני התקפה בכללי באים פה לידי ביטוי. זה לא טיול וזו לא ליגה קלה. שחקנים יוצאים מפה לליגות חזקות יותר, כך שאי אפשר להגיד שזו ליגה חלשה".

על מצבו המקצועי ועתידו: "במשחק האחרון חזרתי מפציעה ואני מקווה לחזור לעניינים שוב. אני לא מסתכל קדימה. לכל בן אדם יש שאיפות להתקדם, אבל אם אין הווה אין עתיד. אין לי מה להסתכל קדימה כי אם אני לא אהיה טוב אני לא אוכל להתקדם לשום מקום. כרגע אני פה, טוב לי, אני שמח ומעריכים אותי. הנשיא ואשתו מאוד אוהבים אותי ואני שמח מאוד להיות כאן".

על נבחרת ישראל: "זה החלום הכי גדול ואני מקווה שתהיה לי את הזכות לייצג את המדינה. לנבחרת אוסטריה יש את הבעיות שלה, גם הם לא מרוצים מהנבחרת שלהם וכל היום מדברים על זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי