פאדי זיידאן כבש צמד במדי טורפדו קוטאיסי, 1:6 לוויטסה ואלי דסה

play
שחקן קרית שמונה עודד אלקיים מול שחקן בני סכנין פאדי זיידאן | אדריאן הרבשטיין
היסטוריה בחיפה ודרמות בב"ש ובת"א: שערי המחזור ה-11 בליגת העל 03:10

החלוץ חגג מול סמגוראלי במחזור הסיום של העונה הסדירה והעלה את מאזנו העונה לשמונה שערים. מגן הנבחרת השלים 90 דקות בהצגה מול קאמבור

(גודל טקסט)

פאדי זיידאן כבש היום (שבת) צמד בניצחונה של טורפדו קוטאיסי 1:4 על סמגוראלי במחזור הסיום של העונה הסדירה בליגה הגאורגית. במאזנו של החלוץ הישראלי שמונה שערים ושלושה בישולים העונה, אחרי שמצא את הרשת בדקות 28 ו-44 וקבוצתו סיימה את הליגה במקום השמיני שמוביל למבחנים. הוא יקווה לכבוש כעת מול מראני מארטווילי מהליגה השנייה, אצלה תתארח קבוצתו ביום רביעי, לפני הגומלין הביתי ביום ראשון.

אלי דסה שחקן ויטסה
אלי דסה שחקן ויטסה | אימג'בנק GettyImages, ANP Sport

* אלי דסה השלים 90 דקות ב-1:6 המוחץ של ויטסה על קאמבור, שהקדימה אותה בטבלה ההולנדית לפני המשחק. ויטסה קטעה בכך רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון ועלתה למקום החמישי.

* בוריס קליימן נכנע לטיל של ג'ונתן מורסיי בדקה השלישית ולנגיחה של ניקוס קארליס בדקה ה-33, כשקבוצתו וולוס הפסידה 2:1 בבית לפנאיטוליקוס. אדריאן רגאטן (7) רק השווה זמנית לוולוס שנמצאת במקום השמיני בליגה היוונית אחרי 12 משחקים.

* יונס מלדה שיחק תשע דקות כמחליף בניצחון החוץ של גנט 0:1 על לובן בליגה הבלגית. קבוצתו התקדמה למקום הרביעי כשזה היה ניצחונה השלישי ברציפות.

* סינטאיהו סלליך לא נכלל בסגל של גנצ'לרבירלי, שניצחה 1:2 בחוץ את בנדירמאספור בליגה השנייה בטורקיה.

* ג'וזף גנדה שיחק 69 דקות ב-1:1 של אדמירה בחוץ מול שטורם גראץ בליגה האוסטרית. עילאי אלמקייס נעדר בגלל פציעה מהסגל של אנדי הרצוג.