"בזכות שון וייסמן אפשר להעביר את חג המולד בחיוך"

שוב יחסר לקבוצה במשחק ליגה. וייסמן | GettyImages, David S. Bustamante

ב"אס" החמיאו לחלוץ הישראלי, שכבש משחק שלישי ברציפות ב-75 דקות בניצחון ויאדוליד: "אין מה להוריד אותו מהמגרש, אלא אם הוא פצוע"

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

שון וייסמן המשיך אתמול (ראשון) את התקופה הטובה ביותר שלו מאז שהגיע לוויאדוליד, כאשר מצא את הרשת משחק שלישי ברציפות וסייע לקבוצתו לנצח 0:2 את ריאל סוסיאדד ב' במסגרת הליגה. החלוץ הישראלי, ששיחק 75 דקות, העלה את מאזנו ל-10 שערי ליגה ו-11 בכל המסגרות ובספרד הדגישו שוב את חשיבותו לקבוצה בסגול-לבן.

"בזכות שון וייסמן וג'ורדי מאסיפ אפשר להעביר את חג המולד בחיוך", נכתב על ידי אחד מפרשני ה"אס", שציין את שחקנה של נבחרת ישראל כאחד מאדריכלי הניצחון ביחד עם שוערה של ויאדוליד. "פעם סיפרו לי שווייסמן, עם חוש הריח שלו לשערים, לא מצליח להבין מדוע המאמנים לא משאירים אותו על המגרש ב-15 הדקות האחרונות, שמבחינה סטטיסטית מבינות הכי הרבה שערים כי הקבוצות עייפות ואם היריבה בפיגור, היא משאירה יותר שטחים פנויים. וזה נורמלי. אני לא הייתי מוציא אותו בחיים, אלא אם כן הוא פצוע".

שחקן ויאדוליד שון וייסמן
חג מולד שמח, באדיבות שון וייסמן | GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

קבוצתו של וייסמן שמרה על המקום החמישי בטבלה, כשהיא צמודה לפונפראדינה המדורגת רביעית ושתיהן עם 37 נקודות בתום 21 מחזורים. הליגה הספרדית השנייה יצאה אמש לפגרת החגים, כאשר הישראלי וחבריו ישובו לשחק בעוד כשבועיים ויארחו את לגאנס.

ב"אס" הוסיפו לגבי וייסמן: "הוא השקיע מאמצים כבר מהדקות הראשונות והיה פעיל יותר מבדרך כלל, אבל פחות אפקטיבי לעומת משחקים אחרים. עם זאת, הוא עמד במשימה שלו בכיבוש שער, כשניצל טעות של אייסה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי