מונס דאבור חושף: "הייתי על סף פרישה מנבחרת ישראל"

play
לא בטוח שהעיתוי יהיה נוח עבורו. מונס דאבור | דני מרון
השער היפה ביותר שלו בגרמניה: צפו במונס דאבור מציל את הופנהיים מהפסד 01:12

חלוץ הופנהיים התראיין לאתר המועדון וסיפר: "פירשו את הפוסט שלי לא נכון, לא התכוונתי לפגוע אבל אנשים חיפשו קונפליקט. בנבחרת תמכו בי לחלוטין"

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)

מונס דאבור עבר בשנה האחרונה בעין הסערה, כאשר פוסט אחד באינסטגרם במהלך מבצע "שומר החומות" הוביל לביקורות רבות נגדו ולשריקות בוז במהלך משחקי הבית של נבחרת ישראל. היום (רביעי) התראיין חלוץ הופנהיים לאתר המועדון וסיפר על הרגעים הקשים שחווה בתקופה הזו.

מונס דאבור שחקן נבחרת ישראל
צפוי לפתוח בחוד לצד זהבי. דאבור | אודי ציטיאט

"אנשים מכל המדינה תקפו אותי על פוסט באינסטגרם", אמר דאבור, "הם הפכו כל מילה שאמרתי ופירשו לא נכון. לא התכוונתי לפגוע באף אחד, אבל אנשים חיפשו קונפליקט. הייתי על סף פרישה מהנבחרת, אבל כל הקבוצה, הצוות, ונשיא ההתאחדות תמכו בי לחלוטין".

בנוסף, החלוץ סיפר על אחד הרגעים הקשים בחייו, כאשר בגיל 16 איבד את אביו בתאונת דרכים: "זו הייתה חוויה קשה מאוד, אבי היה הכל עבורי, אבל זה הביא אותי רחוק יותר בחיים. גם מוות של מישהו קרוב לא יכול לשבור אותי, שום דבר לא ישבור אותי. תמיד יש סיטואציות שאני מרגיש רע ולא מרוצה, אבל זה תמיד יכול להיות גרוע יותר. הידע נותן לי כח להסתכל על דברים בצורה אחרת, כל מכשול עוזר לי לצמוח".

מונס דאבור שחקן הופנהיים
בכושר נהדר גם בקבוצה. דאבור במדי הופנהיים | אימג'בנק GettyImages, Frederic Scheidemann

מאז שהסתיים קמפיין מוקדמות המונדיאל בנובמבר, דאבור נכנס לכושר הכי טוב שלו העונה, עם שני כיבושים ושלושה בישולים עד לפגרת החורף: "בתחילת העונה היו לי שלושה חודשים קשים. לשבת על הספסל 90 דקות בלי לעזור לקבוצה – זו לא תחושה נעימה. זה הפריע לי מאוד, יש לנו קבוצה מאוד חזקה ותחרותית, בעיקר התקפית. בעבר היו לי מקרים כאלה כמה פעמים וידעתי איך להתמודד איתם, ובגלל זה אני יודע שהעבודה הקשה משתלמת".