מאמן פ.ס.וו: "זהבי אמר לי שמשפחתו תסכים להישאר עד סוף העונה"

play
חזר למצוא את הרשת, בשעה טובה. ערן זהבי | GettyImages, ANP Sport
ערן זהבי קטע בצורת של 3 מחזורים עם סיומת נפלאה מול טוונטה 00:24

רוג'ר שמידט נשאל על הסיטואציה המורכבת בה נמצא החלוץ: "אני חושב שהוא יישאר בחודשים הקרובים, אבל אני מבין את הקושי שלו ושל משפחתו"

(גודל טקסט)

עתידו של ערן זהבי בפ.ס.וו איינדהובן ממשיך לעניין את התקשורת ההולנדית. החלוץ שמחלים מפציעה, חזר עם משפחתו לאמסטרדם אחרי הפגרה – בצל הפריצה השנייה לביתם, הפעם כשבני משפחתו לא היו במקום. בימים האחרונים דווח שמשפחתו של זהבי רוצה לעזוב ונראה שבימים האחרונים תתקבל החלטה סופית.

היום (שישי) דיבר מאמנו של זהבי בפ.ס.וו, רוג'ר שמידט, וכשנשאל על מצבו של הישראלי אמר: "שוחחתי איתו והוא אמר לי שמשפחתו תסכים להישאר עד סוף העונה. אני חושב שהוא יישאר בחודשים הקרובים, אבל אני מבין את הקושי שעובר עליו ועל משפחתו אחרי השוד האלים והפריצות".

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן בחימום
ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן בחימום | אימג'בנק GettyImages, Soccrates Images

ריק אלפרינק שנחשב לעיתונאי הבכיר ביותר שמסקר את הקבוצה, כתב הבוקר: "קשה לערן זהבי עם ההקרבה שמשפחתו עושה עבור החלום שלו. באיינדהובן זהבי נחשב ללוחם שאי אפשר לשבור אותו. הוא הרוויח המון כבוד במועדון בזכות ההתנהלות שלו אחרי שביתו נפרץ כשמשפחתו הייתה בפנים. אבל לאותה סיטואציה עדיין יש השפעה גדולה על חייו והמחשבה לעזוב את הולנד קיימת. פ.ס.וו מנסה להשאיר אותו, אבל במקביל נערכת לאפשרות שיעזוב והיא תצטרך חלוץ חדש".

בהולנד מספרים שראשי המועדון חושבים על פתרון ביחד עם זהבי. אפשרות אחת שעלתה היא מעבר שלו ושל משפחתו מאמסטרדם לבית באיינדהובן או סביבתה. "בדרך כלל שחקני פ.ס.וו גרים בעיר, אבל במקרה של זהבי, שרצה שמשפחתו תגור בסמוך לקהילה יהודית גדולה, במועדון הסכימו לחרוג".

למרות הקשיים, פ.ס.וו מוליכה את הטבלה והיא נאבקת על האליפות. אלפרינק הסביר: "זהבי הסופר מקצוען מציב את משפחתו לפני הכול. אם הוא יחליט להישאר זה יהיה רק בגלל שהרצון שלו להשיג תהילה מקצועית ותואר, יגבר על אי הנוחות בחייו האישיים".