שון וייסמן הצהיר על כוונתו להישאר והוכתר כ"שחקן האהוב ביותר"

play
ויאדוליד ברצף טוב. שון וייסמן | GettyImages, Quality Sport Images
שער נפלא למודריץ', עצירת פנדל גדולה של קורטואה: ריאל זכתה בסופרקופה 04:29

ויאדוליד נלחמת על העפלה בחזרה לליגה הבכירה ובעיר חששו שהחלוץ יעזוב בחלון ינואר, אלא שהוא הבהיר כי רצונו להמשיך בקבוצה. בתקשורת המקומית נכתב: "קנה את ליבם של האוהדים"

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

שון וייסמן אמנם לא הבקיע בניצחון האחרון של ויאדוליד, אבל אין ספק שהוא נמצא באחת התקופות הטובות בקריירה. ארבעה שערים הבקיע וייסמן בששת מחזורי הליגה האחרונים ובין לבין כבש גם בגביע הספרדי, כך שמאזנו העונה, לעת עתה, עומד על 12 שערים ושני בישולים ב-23 הופעות בכל המסגרות. כך גם הפך וייסמן לכוכב של הסגולים שמנסים להעפיל בחזרה לליגה הבכירה ותפסו בשבוע שעבר את המקום השני, שבתום העונה הסדירה מבטיח את הכרטיס ל"לה ליגה".

לאור היכולת הטובה שהישראלי מגלה, בוויאדוליד חוששים לאבד את הנכס היקר שלהם – שכזכור הם רכשו תמורת ארבעה מיליון יורו בקיץ 2020 – וגם האוהדים עוסקים בכך לא מעט מאז שנפתח חלון ההעברות בתחילת החודש. לאחר הירידה בעונה שעברה בקבוצה לא מיהרו למכור את וייסמן, והעובדה כי נשאר וסיפר לא אחת על שביעות רצונו במועדון הובילה לכך שהוא "ללא שום ספק השחקן האהוב ביותר על אוהדי ויאדוליד", כך לפי "eldiadevalladolid", "השערים שהוא כובש, לצד הדרך בה הוא משחק והסרטונים שהוא מעלה לרשתות החברתיות, בהחלט הכניסו אותו ללבבות של כולם בעיר", נטען.

שון וייסמן שחקן ויאדוליד
בוויאדוליד כדי להישאר לפחות עד תום העונה. שון וייסמן | GettyImages, Quality Sport Images

ויותר מכל, מה שבעיקר הפך את וייסמן ליקיר העיר לאחרונה הוא הצהרה טרייה על כך שאין בכוונתו לעזוב את ויאדוליד העונה: "אני נשאר בוויאדוליד. אני אוהב את האוהדים ורוצה לעלות ליגה", הצהיר, "אני כאן כדי לעזור לקבוצה. מאז שהגעתי לוויאדוליד אני מרגיש בבית וטוב לי במועדון ובעיר", הבהיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי