בספרד הדגישו את החשיבות של וייסמן: "בלעדיו זה לא אותו הדבר"

play
בוויאדוליד כדי להישאר לפחות עד תום העונה. שון וייסמן | GettyImages, Quality Sport Images
וייסמן החמיץ ממצב טוב, פקיר כבש בכדור חופשי ב-0:3 של בטיס על ויאדוליד 01:35

לאחר שהוחלף בדקה ה-79 ב-0:0 נגד סראגוסה, בו "יצר לעצמו הזדמנות משום דבר", ב"אס" הזכירו למאמן ויאדוליד כי הישראלי "צריך לשחק מהתחלה ועד הסוף. חוש הריח שלו לשערים הופך אותו למסוכן ביותר"

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

רצף של ארבעה ניצחונות נעצר לוויאדוליד בשבת האחרונה, לאחר שקבוצתו של שון וייסמן סיימה ב-0:0 נגד סראגוסה, ובספרד הדגישו אמש (רביעי) פעם נוספת את חשיבותו של החלוץ הישראלי, זאת על אף שהוא לא מצא את הרשת בשני המחזורים האחרונים: "בלי וייסמן, זה לא אותו הדבר", כתב אחד מפרשני ה"אס".

השחקן בן ה-25 כבש 11 שערי ליגה מתוך 35 שהשיגה הקבוצה כולה, כלומר שכמעט אחד מכל שלושה שערים של ויאדוליד מגיע מהרגליים (או מהראש) שלו. לכן, באתר הספרדי תהו מדוע בחר המאמן פאצ'טה להוציא את וייסמן אחרי 79 דקות במשחק האחרון, בו וייסמן "ייצר לעצמו הזדמנות מכלום ושום דבר, אחד משני המצבים הכי ברורים במשחק, למרות שבקושי הגיעו אליו כדורים. חבל שהכדור התרסק במשקוף".

שון וייסמן שחקן ויאדוליד
ויאדוליד ברצף טוב. שון וייסמן | GettyImages, Quality Sport Images

ב"אס" כבר נכתב בעבר כי אסור להוריד את שון וייסמן מהמגרש אם לא מדובר בפציעה, וכותב הטור מאמש שמר על אותו קו: "אני מאלה שחושבים שווייסמן צריך לשחק כל משחק מהתחלה ועד הסוף, במיוחד אם התוצאה היא שוויון. חוש הריח שלו לשערים הופך אותו למסוכן ביותר עם הפנים לשער. יש לי תחושה שאיתו, ויאדוליד הייתה מתקרבת יותר לשער בדקות האחרונות מול סראגוסה, כי זה גם הזמן שבו שחקנים כמוהו מוצאים יותר הזדמנויות ומנצלים את העייפות של היריבים".

עוד צוין בטור כי הכימיה בין הישראלי לאוסקר פלאנו, שפתח מאחוריו בשבת, פחות טובה, והשותף האידיאלי של וייסמן להתקפה הוא סרחיו לאון שעלה כמחליף נגד סראגוסה: "לפאצ'טה יש הרבה אופציות בהתקפה, אבל בלי וייסמן שום דבר לא נראה אותו הדבר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי