המעבר הושלם: עומרי אלטמן חתם לשנתיים וחצי בא.א.ק. לרנקה

play
עומרי אלטמן חותם בא.א.ק. לרנקה | אתר רשמי, א.א.ק. לרנקה
התעוררה מאוחר: מכבי ת"א הפכה פיגור מוקדם לניצחון 1:3 באשדוד 03:26

הקיצוני עזב את פורטוגל אחרי ארבעה חודשים בלבד וינסה לסייע לקבוצתו הקפריסאית לזכות באליפות ראשונה בתולדותיה

(גודל טקסט)

בסוף השבוע הודיעה א.א.ק. לרנקה על הגעתה לסיכום עם הקשר עומרי אלטמן והבוקר (ראשון) העסקה הושלמה, נחתמה והפכה לרשמית. הקיצוני בן ה-27 עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם לשנתיים וחצי באמצעות סוכנו רון סבן.

כזכור, אלטמן הצטרף לארוקה הפורטוגלית בהעברה חופשית בסוף חודש ספטמבר, אולם לא הצליח להתאקלם בקבוצת התחתית ובסך הכל רשם חמש הופעות שמסתמכות ב-133 דקות. כעת יהיה אלטמן חלק מקרבות הצמרת הרותחת בקפריסין וינסה לסייע לא.א.ק. לרנקה לזכות באליפות הראשונה בתולדותיה, אחרי שבעשור האחרון סיימה ארבע פעמים כסגנית.

עומרי אלטמן חותם בא.א.ק. לרנקה
כבר הגיע לקפריסין והשלים את מעברו. אלטמן | אתר רשמי, א.א.ק. לרנקה

מי שאחראי על צירופו של אלטמן לא.א.ק לרנקה הוא המנהל המקצועי צ'אבי רוקה וצוותו הספרדי, שמכירים את אלטמן עוד מימיו בפנאתייניקוס היוונית. לאחר 18 מחזורים בקפריסין, א.א.ק. במקום השלישי עם 34 נקודות במאזנה, מרחק נקודה בלבד מהמוליכה אפולון לימסול (לה משחק חסר). הבכורה של אלטמן עשויה להיות כבר בשבת, אז א.א.ק. לרנקה תארח את אריס לימסול שמדורגת במקום השני בזכות הפרש שערים עדיף.

אלטמן, כזכור, סיים את חוזהו בהפועל תל אביב בקיץ והצדדים לא הגיעו להסכמה. אחרי המתנה ממושכת הוא עבר לארוקה הפורטוגלית, שם גם נמצא אור דסה, אך הרומן הסתיים כעבור ארבעה חודשים.