עומרי אלטמן כבש שער בכורה במהפך של א.א.ק לרנקה

play
עומרי אלטמן שחקן א.א.ק לרנקה | אתר רשמי, א.א.ק לרנקה
ערן זהבי חלוץ פ.ס.וו איינדהובן מעניק את החולצה שלו לאוהדי מכבי תל אביב 00:19

הישראלי נכנס בפיגור של 1:0, הפך עם פנדל בדקה ה-68 והיה שותף לניצחון ביתי 1:3 על א.א.ל לימסול. בוריס קליימן שמר על שער נקי עבור וולוס, רפאלוב הוחלף באנדרלכט

(גודל טקסט)

עומרי אלטמן כבש הערב (שבת) את שער הבכורה שלו במדי א.א.ק לרנקה, שחזרה לנצח אחרי שבעה משחקים עם 1:3 ביתי על א.א.ל לימסול. הקשר הישראלי נכנס כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה, כשקבוצתו בפיגור 1:0, ראה את חוסה רומו הוונצואלני משווה (52) וקוטע למארחת בצורת של 450 דקות ואז דייק בעצמו מהנקודה הלבנה והשלים מהפך. רומו חגג את השני שלו וסגר עניין בדקה ה-86.

עומרי אלטמן שחקן א.א.ק לרנקה
עומרי אלטמן שחקן א.א.ק לרנקה | אתר רשמי, א.א.ק לרנקה

* בוריס קליימן שמר על שער נקי ב-0:0 של וולוס בחוץ מול פנאיטוליקוס בליגה היוונית, שם קבוצתו נמצאת במקום ה-10.

* ליאור רפאלוב הוחלף בדקה ה-63 ב-0:0 של אנדרלכט בחוץ נגד לובן. קבוצתו של הישראלי נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים והיא במקום הרביעי, מרחק 12 נקודות מהמפסגה.

* גידי קאניוק שיחק 90 דקות ב-1:1 של צ'ונבורי מול בנגקוק יונייטד בליגה התאילנדית. קבוצתו במקום הרביעי עם 36 נקודות אחרי 23 מחזורים.

* ג'וזף גנדה חזר מפציעה ושיחק 20 דקות כמחליף בניצחון החוץ של אדמירה 0:2 על ריינדורף אלטאך בקרב בין שתי האחרונות בליגה האוסטרית. עילאי אלמקייס נותר על הספסל.

* אמיר ריאן שיחק מחצית כמחליף בתבוסה של פרדוביצה 4:0 בחוץ מול ויקטוריה פלזן בליגה הצ'כית. זו ההופעה השנייה של הקשר בן ה-19 מאז הצטרף לפני כשבועיים.

* סינטאיהו סלליך לא שותף ב-0:2 הביתי של גנצ'לרבירלי על בליקסירספור בליגה הטורקית השנייה. בלסינג אלקה, אקס מ.ס. אשדוד, כבש את שני השערים.

* אסף צור נותר על הספסל של אנורתוזיס פמגוסטה ב-2:2 בחוץ מול אפולון לימסול, מוליכת הליגה הקפריסאית. אנורתוזיס החמיצה פנדל בדקה ה-97 (עאמר וורדה המצרי) ונותרה במקום הרביעי עם 38 נקודות, אחת פחות מא.א.ק של אלטמן.

* ניר ברדע ישב על הספסל של הונבד ב-0:0 מול אקדמיית פושקאש בליגה ההונגרית.

* עמית ביטון לא נכלל בסגל של קבוצתו החדשה ברואה, שסיימה ב-1:1 מול בוטב פלובדיב בליגה הבולגרית.