שלושער לסבע באיחוד האמירויות, אלטמן כבש מחזור שני רצוף

play
דיא סבע, שחקן אל נאסר | אתר רשמי, אל נאסר
ליאור רפאלוב חגג את שערו ה-10 העונה בליגה הבלגית 01:15

חלוץ אל נאסר הפציץ ב-0:4 על אמירייתס קלאב. שחקן א.א.ק לרנקה מצא את הרשת מול אנורתוזיס. יונתן כהן לא שותף בניצחון פיזה. חמד הבקיע ב-0:2 של ווסטרן סידני בדרבי

(גודל טקסט)

דיא סבע כיכב היום (שבת) עם שלושער גדול במדי אל נסאר, שגברה 0:4 על אמירייתס קלאב במחזור ה-18 בליגה של איחוד האמירויות. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, אבל בדקה ה-50 נפתחה החגיגה של סבע, שהשלים צמד בדקה ה-75 ואחר כך כבש את השלישי שלו בדקה ה-88.

תומר חמד ווסטרן סידני
שער ליגה רביעי. חמד | GettyImages

* תומר חמד חזר היום להרכב של ווסטרן סידני בליגה האוסטרלית וחגג ניצחון יוקרתי עם 0:2 בדרבי על סידני סגנית האלופה. חמד כבש את השער הראשון בפנדל בדקה ה-37 וקאנו באקוס הכפיל בדקה -52. חמד, שלו זה היה שער ליגה רביעי העונה, הוחלף בדקה ה-69.

* יונתן כהן ישב על הספסל של פיזה ולא שותף ב-0:1 על פורדנונה בחוץ. בזכות הניצחון פיזה עלתה זמנית למקום השני בסרייה B באיטליה.

* יהב גורפינקל לא שותף ב-1:2 של נושרפינג על וארברג בגביע השבדי.

* עומרי אלטמן כבש מחזור שני ברציפות לזכותה של א.א.ק לרנקה, כאשר העלה אותה ליתרון בדקה הרביעית נגד אנורתוזיס. אקס הפועל תל אביב הוחלף בדקה ה-56 וקבוצתו ניצחה 1:3.

* דור חוגי פתח בהרכב ויסלה קראקוב והוחלף אחרי 45 דקות במשחק החוץ נגד לכיה גדנסק. ללא הישראלי, חילה קבוצתו 1:1 בתוספת הזמן.