לואיס קסטרו אישר, הבעלים מפקח על המו"מ: בוטאפוגו רוצה את זהבי מיידית

play
ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן | רויטרס
ערן זהבי כבש משחק שישי ברציפות ועזר לפ.ס.וו לנצח 0:5 את פורטונה סיטארד 02:24

הקבוצה הברזילאית משוכנעת שתגיע להסכמות כספיות עם החלוץ למרות הפערים, אבל המהלך עשוי להידחות לסוף העונה. בינתיים המאמן המיועד כבר מדמיין איך לשלב אותו, והבעלים האמריקאי עוקב מקרוב אחרי השיחות

(גודל טקסט)

בוטאפוגו משוכנעת שתצליח לשכנע את ערן זהבי לחתום בשורותיה. אתמול (חמישי) דווח בתקשורת הברזילאית שהקבוצה הגישה הצעה רשמית לחלוץ בן ה-34, ובמועדון עוקבים בדריכות אחר השיחות בין הצדדים.

לפי דיווח הבוקר ב"גלובו", במועדון מאמינים שלמרות הפערים בין הדרישות הכספיות של זהבי לבין הסכומים שהם מוכנים לשלם, הצדדים יגיעו לעמק השווה במשא ומתן. לפי הדיווח, "המו"מ לא אמור להיות הכי קל שיש, יש עוד קצוות לסגור, אבל במועדון משוכנעים שהעסקה תתקדם", והבעלים החדש, איש העסקים האמריקאי ג'ון טקסטור, מפקח על המגעים באופן אישי. טקסטור מביע התלהבות רבה מהאפשרות להחתים את זהבי, שלדעתו הולם את הפרופיל של השחקן שחיפש – חלוץ מוכח, ותיק ומנוסה, שיוכל להוות דוגמא לשחקנים הצעירים הרבים במועדון.

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן
בפ.ס.וו שינו את דעתם? זהבי | GettyImages, ANP Sport

את האור הירוק להתקדמות בעסקה נתן גם המאמן המיועד לואיס קסטרו, מאמנו לשעבר של מנור סולומון בשחטאר דונייצק. הפורטוגלי צפוי להגיע לריו דה ז'ניירו בשבוע הבא, אבל בשיחות עם המועדון כבר אישר את ההחתמה של זהבי והבהיר שהוא מתאים לסגנון שהוא מתכנן להטמיע בקבוצה.

כמו כן, לפי הדיווח, בוטאפוגו מעוניינת להשלים את העסקה ולצרף את זהבי מיידית, עוד לפני תום העונה בהולנד, "אבל פ.ס.וו איינדהובן צפויה לדרוש סכום כסף נוסף בעבור שחרורו, מה שעלול לסבך את זה".