שון וייסמן חזר לכבוש, ביברס נאתכו בישל פעמיים בניצחון פרטיזן

play
ויאדוליד ברצף טוב. שון וייסמן | GettyImages, Quality Sport Images
ערן זהבי כבש משחק שישי ברציפות ועזר לפ.ס.וו לנצח 0:5 את פורטונה סיטארד 02:24

הישראלי הגיע ל-14 כיבושים בליגה ב-1:4 של ויאדוליד על לוגו, הקשר הצטיין ב-0:2 על באצ'קה טופולה. חמד הבקיע בהפסד ווסטרן סידני

(גודל טקסט)

פגרת הנבחרות תמה והליגות בכל רחבי העולם שבות בסוף השבוע לפעילות. תומר חמד כבש היום (שבת) את שערו הרביעי העונה במסגרת המחזור ה-24 בליגה האוסטרלית בהפסד קבוצתו ווסטרן סידני 3:2 בדרבי של בירת אוסטרליה מול סידני אף. סי. החלוץ הישראלי השווה בדקה ה-17 ומחק שער יתרון מוקדם של אדם לה פונדרה (2) בקרב בין המדורגת שישית (סידני אף. סי.) לבין חבריו של חמד מבמקום העשירי.

במחצית השנייה מבשל השער הראשון טרנט בוהגיאר כבש צמד בדקות 66 ו-71 והוציא את הרוח מהמפרשים של האורחת. חמד הוחלף שתי דקות לאחר מכן במסגרת חילוף מרובה כאשר שתי דקות לאחר מכן אחד השחקנים שנכנסו במסגרת אותו חילוף – טייט ראסל – כבש שער מצמק עבור ווסטרן, שלא השיגה יותר מזה. זהו שערו הרביעי של תומר חמד העונה, כאשר שלושה מהם הגיעו אחרי פברואר.

שחקן ווסטרן סידני תומר חמד
בכושר טוב. חמד | אימג'בנק GettyImages, Brett Hemmings

* ביברס נאתכו פתח בהרכב פרטיזן בלגרד במשחק הביתי מול באצ'קה טופולה ובישל פעמיים בניצחון 0:2. בדקה ה-11 קיבלה המארחת כדור חופשי והישראלי הסיט בעקב למגן השמאלי סלובודן אורושביץ' שבעט חזק אל הרשת. בדקה ה-38 היה עוד כדור חופשי והפעם נאתכו הרים לרחבה ומצא את הראש של אותו אורושביץ' שהשלים צמד. נאתכו הגיע לשישה בישולים והוחלף בדקה ה-55, קבוצתו עדיין בפסגת הליגה הסרבית.

* אחרי שלא מצא את הרשת במשך כל חודש מרץ, שון וייסמן קטע בצורת של שלושה מחזורים ללא שער וכבש נגד לוגו את השער שהעלה את ויאדוליד ליתרון 0:2 בדקה ה-59, בדרך לניצחון 1:4. החלוץ הישראלי העלה את מאזנו ל-14 שערי ליגה והוחלף בדקה ה-73.

הבישול הראשון

הבישול השני

* בוריס קליימן עמד בשערה של וולוס, שחזרה מפיגור 2:0 ל-2:2 במשחק החוץ מול יוניקוס בפלייאוף התחתון של הליגה היוונית.

* ג'וזף גנדה שיחק 18 דקות כמחליף ב-2:2 של אדמירה בחוץ מול ריינדורף אלטאך בפלייאוף התחתון של הליגה האוסטרית. עילאי אלמקייס לא נכלל בסגל.

* סינטאיהו סלליך שיחק דקה כמחליף ב-0:0 גנצ'לרבירלי במשחק החוץ מול איסטנבולספור בליגה השנייה בטורקיה.

* יונתן כהן נותר על הספסל של פיזה, שהושפלה בקרב הצמרת עם תבוסה 5:1 אצל בנבנטו ואיבדה את המקום השני בסרייה B באיטליה לטובת לצ'ה.

* אסף צור ישב על הספסל של אנורתוזיס פמגוסטה ב-1:4 הביתי על אפואל ניקוסיה בפלייאוף העליון בקפריסין.

* עמית ביטון נותר על הספסל ולא שותף בהפסדה של ברואה 1:0 לצסק"א סופיה בליגה הבולגרית.