זהבי עלה מהספסל בניצחון פ.ס.וו, ניצחונות גם לדסה ומרציאנו

play
לפ.ס.וו מחכה יריבה קשה. זהבי ושמידט | GettyImages, Soccrates Images
מוכנים ללסטר: ערן זהבי נכנס כמחליף, פ.ס.וו גברה 0:2 על ואלווייק 02:11

החלוץ נכנס בדקה ה-87 ב-0:2 על ואלווייק. 90 דקות למגן ויטסה ב-0:1 על קאמבור, שוער פיינורד פתח ב-1:4 על הראקלס. רפאלוב (75 דקות) ואנדרלכט עלו לפלייאוף האליפות בבלגיה, נאתכו ופרטיזן איבדו את הפסגה

(גודל טקסט)

אחרי איבוד הנקודות ב-3:3 מול טוונטה בשבוע שעבר, פ.ס.וו איינדהובן חזרה למסלול הניצחונות בליגה ההולנדית כשגברה היום (ראשון) 0:2 על ר.ק.ס ואלווייק מהתחתית. עבור המארחת מדובר בחזרה גנרלית מוצלחת לקראת גומלין רבע גמר הקונפרנס ליג מול לסטר (0:0 במשחק הראשון באנגליה) ובצמצום הפער מאייאקס המוליכה לארבע נקודות, אחרי שזו גברה בשבת 1:2 בבית על ספרטה רוטרדם.

ערן זהבי החל את המשחק על הספסל וראה את ג'ואי פרמן מעלה את פ.ס.וו ל-0:1 בדקה ה-38. המגן הימני ג'ורדן טזה קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-69 וזהבי עלה לכר הדשא בדקה ה-87 על חשבון ברומה. מקום לדאגה עבור רוג'ר שמידט הגיע מכיוונו של נוני מדואקה, שעזב את כר הדשא עקב פציעה.

אלי דסה שחקן ויטסה
החלים והשלים 90 דקות. אלי דסה | אימג'בנק GettyImages, Soccrates Images

* מי שכן השלים היום 90 דקות בליגה ההולנדית הוא מגן ויטסה, אלי דסה, שחזר לאחר שהחלים מקורונה. לואי אופנדה הבקיע את שער הניצחון של ויטסה ב-0:1 על קאמבור בדקה ה-42.

* אופיר מרציאנו המשיך לעמוד בשערה של פיינורד, שנקלעה לפיגור כבר בדקה הראשונה מול הראקלס וידעה לצאת ממנו בדרך לניצחון חוץ 1:4. אורקון קוקצ'ו (21), ריס נלסון (39), חוס טיל (45) והמחליף השבדי פטריק וולמארק בשער בכורה (70) דאגו למהפך של המדורגת שלישית.

* יונתן כהן שיחק 22 דקות כמחליף ב-1:1 של פיזה אצל פרוג'ה, כשקבוצתו נסוגה למקום החמישי בסרייה B שמוביל רק לרבע גמר הפלייאוף. הפער מלצ'ה הראשונה עומד על חמש נקודות וממונצה השנייה על שלוש נקודות.

* ביברס נאתכו שיחק 68 דקות ב-0:0 של פרטיזן בלגרד בחוץ מול צ'וקאריצ'קי השלישית. הכוכב האדום בלגרד ניצחה במקביל ועלתה לפסגת הליגה הסרבית עם יתרון של שתי נקודות לקראת הפלייאוף העליון.

* ליאור רפאלוב שיחק 75 דקות בניצחון החוץ של אנדרלכט 2:3 על קורטרייק במחזור הסיום של הליגה הסדירה בבלגיה. טרנט סיינסברי, אקס מכבי חיפה, העניק למארחת יתרון בפנדל בדקה ה-20, אבל אנדרלכט הפכה ועלתה למקום השלישי כדי להיכנס לפלייאוף האליפות יחד עם אוניון סן ז'ילואז המוליכה, קלאב ברוז' ואנטוורפן.

* מי שנותרה מחוץ לפלייאוף היא גנט, שהביסה 0:5 בבית את לובן אך הייתה צריכה מעידה של אנדרלכט. יונס מלדה נותר על הספסל ולא שותף, קבוצתו תמשיך לפלייאוף על הכרטיס לקונפרנס ליג.

* דור חוגי פתח בהרכב ויסלה קראקוב, שגברה בליגה הפולנית 1:4 על גורניק זאבז'ה. החלוץ הישראלי הוחלף בדקה ה-60, את שער השוויון הזמני של המפסידה הבקיע לא אחר מאשר לוקאס פודולסקי, אלוף העולם לשעבר עם נבחרת גרמניה.

* רותם קלר השלים 90 דקות בהרכב דיושג'ור, שסיימה ב-0:0 מול טיסאקצ'קה בליגה ההונגרית השנייה. קבוצתו עדיין במקום השני שמוביל לעלייה.

* אסף צור נותר על הספסל של אנורתוזיס פמגוסטה ב-1:1 בחוץ מול אריס לימסול בפלייאוף העליון בקפריסין. קבוצתו במקום הרביעי שמוביל למוקדמות הקונפרנס ליג.