העסקה סוכמה: מנור סולומון יחתום בפולהאם עד 2027

play
מנור סולומון שחקן שחטאר דונייצק בחימום | דני מרון
הדחה מוקדמת לדג'וקוביץ', עקיצה לקלינגר ועוד מתקפה של בתיה סהר 04:20

העיתונאי פבריציו רומאנו פרסם שקשר שחטאר דונייצק יימכר תמורת כ-9 מיליון יורו לקבוצה הלונדונית שעשויה להבטיח את חזרתה לפרמיירליג ביום שישי, לאוקראינים יהיו אחוזים ממכירה עתידית

(גודל טקסט)

יממה אחרי שדווח ב"טלגרף" באנגליה על כך שעסקת מנור סולומון משחטאר דונייצק לפולהאם על סף סיכום, היום (רביעי) צייץ בנושא גם העיתונאי הבכיר של "סקיי", פבריציו רומאנו, שעל פיו העסקה נסגרה סופית וקשר נבחרת ישראל בדרכו הבטוחה לפרמיירליג.

מנור סולומון שחקן נבחרת ישראל
בעונה הבאה בפרמיירליג. מנור סולומון | אודי ציטיאט

סולומון, שעבר לשחטאר דונייצק ממכבי פתח תקוה בינואר 2019 תמורת כשישה מיליון יורו, יצטרף לקוטג'רס תמורת כ-9 מיליון יורו כאשר האוקראינים ירוויחו בנוסף 15 אחוזים ממכירה עתידית של הקשר, אם תהיה כזו. העסקה הושלמה בתיווכם של סוכני השחקנים שלומי בן עזרא ופיני זהבי שסייע לקשר להגשים את מטרתו לשחק בעונה הבאה באנגליה.

סולומון יחליף בפולהאם את הקשר פאביו קראבליו שנמכר לליברפול כמעט תמורת אותו הסכום שישולם על סולומון. ביום שישי תתארח פולהאם אצל דרבי קאונטי וייתכן שניצחון יבטיח לה רשמית את הכרטיס בחזרה לפרמיירליג, אחרת זה עשוי לקרות ביום שלישי במשחק בית נגד פרסטון. פולהאם כידוע מדורגת במקום הראשון בצ'מפיונשיפ ולה יתרון מבטיח בפסגה.