אבי לוזון: "בינואר פולהאם הציעה על סולומון 18 מיליון יורו"

האיש החזק במכבי פתח תקוה אישר שקשר שחטאר דונייצק יעבור לאנגליה: "הוא יעשה חיל בפרמיירליג, הסירוב למכור אותו באמצע העונה גרם לנו להפסד של כמיליון יורו וחצי"

(גודל טקסט)

שעה קלה אחרי הפרסום שסוכמה עסקת מנור סולומון, שיעזוב בקיץ את שחטאר דונייצק ויצטרף לפולהאם שצפויה להבטיח את חזרתה לפרמיירליג ביום שישי או בשבוע הבא, התייחס לעסקה הצפויה גם האיש החזק במכבי פתח תקוה, אבי לוזון.

שחטאר דונייצק תקבל עבור סולומון כ-9 מיליון יורו וגם 15 אחוזים ממכירה עתידית אם תהיה כזו, אבל מדובר בסכומים שלמעשה פוגעים במכבי פתח תקוה שמכרה את סולומון בכשישה מיליון יורו לאוקראינים וגם לה היו 15 אחוזים ממכירה עתידית – ועל כן במלאבס ציפו שכשסולומון יימכר משחטאר, הסכום יהיה גבוה בהרבה וההעברה תניב הכנסה משמעותית פי כמה.

מנור סולומון שחקן שחטאר דונייצק במשחק בין מכבי תל אביב לבין אנאדולו אפס
"בינואר פולהאם הציעה 18 מיליון יורו על מנור סולומון" | דני מרון

"העסקה הזאת תיסגר באופן רשמי בתוך יום-יומיים", אישר לוזון, "אפשר לומר שבגלל הסירוב של שחטאר למכור את מנור לפולהאם בינואר, מכבי פתח תקוה הפסידה סכום של כמיליון יורו וחצי. האנגלים כבר הציעו 18 מיליון יורו לפני ינואר, אבל האוקראינים לא רצו למכור. עכשיו הסכום יהיה נמוך יותר, אבל עדין נקבל סכום יפה. זו גאווה גדולה מאוד בשבילי לראות את ליאל עבדה מצליח בסקוטלנד ועכשיו את מנור. אין לי בכלל ספק שמנור יעשה חיל בפרמיירליג בעונה הבאה ואני בטוח שהוא גם יוכל להתקדם בעתיד".

לוזון התייחס גם לעליית קבוצת הנוער של מכבי פתח תקוה, אחרי שגברה היום 1:2 על מכבי נתניה ובגמר תפגוש את מכבי תל אביב: "זה יפה שהם עלו לגמר, אבל הם עדיין לא זכו בכלום. יש שם כמה כישרונות שישחקו בקבוצה הבוגרת שלנו ובשנים הבאות נמשיך לגדל עוד ועוד שחקנים".