באנגליה מופתעים: "מנור סולומון לוקח צעד אחורה בקריירה"

play
אמור להיות אחד מני החתמות רבות בפולהאם. סולומון במדים החדשים | מערכת וואלה! NEWS, מתוך טוויטר
מנצ'סטר סיטי דרסה 1:4 את פולהאם ועלתה בקלות לשמינית גמר הגביע 02:26

אחרי שהעסקה סוכמה, פולהאם "מאושרת להחתים שחקן בסדר הגודל הזה", ובתקשורת האנגלית מנתחים: "עבורו, זו ירידה לצורך עלייה"

קבוצות: פולהאם
(גודל טקסט)

באנגליה מנתחים את העסקה המסתמנת על מנור סולומון, וטוענים: מבחינתו, זו ירידה ברמה. המעבר של הקשר בן ה-22 משחטאר דונייצק לפולהאם סוכם סופית אתמול (רביעי), והוא יעבור לקבוצה האנגלית תמורת 9 מיליון יורו. סולומון שיחתום לחמש שנים, ישחק בפרמיירליג בעונה הבאה, בהנחה סבירה שהקוטג'רס יעשו את מה שמסתמן כתרחיש כמעט ברור ויבטיחו את חזרתם לליגה הבכירה.

העסקה צפויה להפוך לרשמית עם פתיחת חלון ההעברות בחודש יוני, אבל באנגליה טוענים שסולומון יגיע ללונדון כבר בשבועות הקרובים כדי להקדים כמה שיותר את ההתאקלמות לעיר ולמועדון. לפי גורם בפולהאם, "בקבוצה מאושרים שהצליחו להחתים שחקן בסדר הגודל של סולומון, ועם מוניטין כמו שלו", אחרי שבעבר הוא הוזכר כמועמד לקבוצות בכירות יותר כמו ארסנל, טוטנהאם, לידס ואסטון וילה. סולומון העדיף את המעבר לאנגליה על פני הצעות מגרמניה ומצרפת, והוא מסומן כיורשו של פאביו קרבאליו, הקשר המצטיין של פולהאם שיעבור בקיץ לליברפול.

מנור סולומון "במדי" פולהאם
אמור להיות אחד מני החתמות רבות בפולהאם. סולומון במדים החדשים | מערכת וואלה! NEWS, מתוך טוויטר

כך או כך, גם בפולהאם יש מי שמופתע מהחתימה של סולומון, וכתב הקבוצה ג'ק קולינס ניתח אמש את המהלך. "להביא אותו לפולהאם ועוד במחיר כזה, זה מהלך גדול עבור המועדון. הוא שחקן ברמה של ליגת האלופות, ובמובן מסוים זה צעד אחורה עבורו, אבל הרבה שחקנים עושים צעד אחורה כדי להגיע לפרמיירליג, וגם הוא רואה בזה ירידה לצורך עלייה. קבוצות טובות יותר רצו אותו בעבר, אבל הסיטואציה המשונה שהוא נקלע אליה הכריעה".

קולינס הסביר ש"ראיתי שאומרים שהוא המחליף של פאביו קרבאליו, אבל מבחינתי זה לא מדויק. הוא לא אותו סוג של שחקן. מנור אחש שיקבל את הכדור ויעבור שחקנים, הוא מגיע לשחק בכנף השמאלית. הוא מסוגל לשחק כ-10, אבל אני לא חושב שהוא מגיע כדי לאייש את התפקיד הזה. הוא קצת קטן וצנום, אבל זריז ומהיר, עם שליטה נהדרת בכדור. הוא מסוגל לכבוש שערים, הוא יודע ליצור מצבים. החשש שלי הוא שנראה הופך להיות מתוסכל כשהקבוצות שלו לא מחזיקות בכדור. זו נקודה מעט מדאיגה, כי הוא מאוד רוצה להיות מעורב, כל הזמן רוצה לגעת בכדור. פולהאם תשחק כדורגל הגנתי בעונה הבאה, ויהיו פעמים שהוא יצטרך להתמודד עם סיטואציות של כדורגל הגנתי ומסתגר לאחור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי