לראשונה מאז הבריחה מאוקראינה: סולומון שיחק במדי שחטאר דונייצק

play
לו יהיה קשה יותר להגיע ליעד הגדול הבא. מנור סולומון | אתר רשמי, מתוך הטוויטר של שחטאר דונייצק
ערן זהבי ופ.ס.וו איינדהובן זכו בגביע ההולנדי אחרי מהפך בזק מול אייאקס 04:10

הישראלי שנמלט לפני כחודשיים בעקבות הפלישה הרוסית שותף ל-83 דקות ב"מסע הגלובלי למען השלום" והפסיד 1:0 לפנרבחצ'ה

(גודל טקסט)

פולהאם יכולה להבטיח הערב (שלישי) את חזרתה השלישית לפרמיירליג תוך חמש שנים, ואם לא יקרה שום דבר יוצא דופן אז מנור סולומון בקרוב מאוד יוכרז כרכש החדש והנוצץ שלה. בינתיים, עד המעבר הצפוי ללונדון שרשמית ייצא לפועל רק בחודש יולי, הקשר שחזר אתמול אחרי כחודשיים לאימוני שחטאר דונייצק שב לפעילות במסגרת "המסע הגלובלי של שחטאר למען השלום".

הקשר הישראלי פתח בהרכב של האוקראינים למשחק הראווה נגד פנרבחצ'ה באיסטנבול, בו כל ההכנסות נתרמות כדי לסייע לעם האוקראיני. המשחק הסתיים ב-0:1 לטורקים, שנהנו משער ניצחון של אנר ולנסיה בדקה ה-26. סולומון הוחלף בדקה ה-83.

כזכור, סולומון היה אחד הזרים הראשונים של שחטאר דונייצק שהצליח להימלט מאוקראינה עם תחילת הפלישה הרוסית ופרוץ המלחמה, ובחודשיים האחרונים ניסה לשמור על כושר באמצעות אימונים אישיים וגם נטל חלק בשני משחקי הידידות של נבחרת ישראל בסוף החודש שעבר. בשבוע שעבר, עדיין ללא סולומון, שחטאר ניצחה 2:3 את לכיה גדנסק הפולנית ובשבת שעברה התארחה ביוון אצל אולימפיאקוס והפסידה 1:0.

* בהולנד, ויטסה של אלי דסה השלימה את המשחק נגד ספרטה רוטרדם כחודש וחצי לאחר שהופסק בעקבות השלכת חפצים לעבר שוער ספרטה. המשחק חודש לשש דקות בלבד, דסה וחבריו לא הצליחו להשוות והפסידו 1:0.

* בטורקיה, סינטאיהו סלליך נכנס כמחליף ב-0:0 של גנצ'לרבירלי מול בורסאספור בליגת המשנה. הישראלי עלה מהספסל בדקה ה-77 במקומו של אקס מ.ס. אשדוד, בלסינג אלקה.