ערן זהבי נבחר לאיש המשחק, אבל מודה: "ציפיתי לכבוש יותר העונה"

play
יסיים את העונה עם דו ספרתי? זהבי | GettyImages, Photo Prestige/Soccrates
ערן זהבי כבש, פ.ס.וו איינדהובן הפכה פיגור ל-1:2 בחוץ על קאמבור 02:30

הישראלי עזר לפ.ס.וו להישאר בתמונת האליפות עם שער ליגה תשיעי: "בהתחשב בנסיבות, המספרים שלי סבירים". בהולנד החמיאו, וקטלו את מי שהרס לו מצב הבקעה בטוח

(גודל טקסט)

ערן זהבי מודה: אני לא מרוצה מהמספרים שלי העונה. החלוץ בן ה-34 כבש אמש (שבת) את שער הליגה התשיעי שלו העונה, ועזר לפ.ס.וו איינדהובן למחוק פיגור לניצחון 1:2 על קאמבור, אבל אמר לתקשורת ההולנדית: "אני תמיד מצפה מעצמי ליותר. בהתחשב בנסיבות שקרו השנה, אני חושב שהמספרים שלי בסדר. נעדרתי במשך כמה חודשים בגלל פציעה, וצריך להתחשב גם בזה. המספרים סבירים, אבל כמובן שאני תמיד מצפה מעצמי ליותר".

השער של זהבי קבע שוויון 1:1, ומריו גצה השלים את המהפך שהשאיר לפ.ס.וו סיכוי לזכות באליפות. אייאקס מוליכה את הטבלה עם 75 נקודות, ופ.ס.וו דולקת אחריה עם 71 כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום העונה. "אף פעם לא קל לנצח בליגה הזאת, בטח לא אחרי זכית בגביע. היה לא קל להתרכז ולשחק כדורגל ברמה גבוהה, אבל הדבר החשוב ביותר הוא שהשגנו שלוש נקודות", אמר זהבי. "השער שכבשתי לא היה קל, ואני תמיד שמח לכבוש, במיוחד ברגעים כאלה. זה היה שער חוב מאוד עבור הקבוצה, ואני שמח שהראינו אופי ומצאנו דרך לנצח את המשחק".

ערן זהבי, פ.ס.וו איינדהובן
יסיים את העונה עם דו ספרתי? זהבי | GettyImages, Photo Prestige/Soccrates

זהבי קיבל מחמאות מהתקשורת ההולנדית, שבחרה בו לאיש המשחק. באתר VI העניקו לו ציון 7.5, ובאתר FCupdate הסתפקו ב-6.5 ונימקו: "זהבי ניסה לכבוש שוב ושוב. הוא לא תמיד היה מדויק, אבל מצא את הרשת בסופו של דבר".

ב-ESPN הולנד אף ביקרו את ברומה, חלוץ פ.ס.וו, שבמחצית השנייה היה יכול לסדר לזהבי שער קל, אבל לא מסר לו וניסה לסיים את המהלך לבדו (ללא הצלחה, כמובן). "זהבי עושה מזה גול ב-95 אחוז, ובכל זאת הוא לא מוסר לו. הוא היה צריך למסור לו את הכדור הכי פשוט, ונכשל גם בפעולה הכי בסיסית", אמר הפרשן יאן חוסט ואן חאנחלן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי