ליאל עבדה: "לא יודע לגבי כביסה, אבל ניר ביטון אפילו בישל עבורי"

play
ליאל עבדה שחקן סלטיק חוגג שער | רויטרס
ההצלה של מרציאנו וכל השערים: צפו בכל האירועים מחצאי גמר הליגה האירופית 02:33

אחרי שהוכרזה מועמדותו לשחקן הצעיר של השנה בסקוטלנד, שחקן הכנף דיבר על שנתו הראשונה מעבר לים ועל הסיוע מחברו הישראלי בסלטיק

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

ליאל עבדה הוכרז באמצע השבוע כמועמד לתואר השחקן הצעיר של העונה בליגה הסקוטית בזכות 15 שערים ו-11 בישולים בכל המסגרות ב-51 הופעות בסלטיק, וכעת התפרסם איתו ריאיון בסקוטלנד שבו הוא מספר על עונת הבכורה ועל האפשרות לזכות באליפות ב"אולד פירם" נגד ריינג'רס ביום ראשון.

שחקני סלטיק, ניר ביטון, ליאל עבדה
"אח גדול". ניר ביטון וליאל עבדה חוגגים | אימג'בנק GettyImages, Craig Williamson – SNS Group

לפני שדיבר על עצמו ועל סלטיק, עבדה ביקש לשבח את מי שהוא כבר קורא לו "אחיו הגדול" – ניר ביטון כמובן. "אני רוצה להודות לאוהדים, לצוות המקצועי ובעיקר לניר ביטון", פתח עבדה, "ניר הפך לאח גדול עבורי, בתחילת הדרך בסקוטלנד הוא דאג לי ועשה הכול כדי שלא יחסר לי כלום. הוא שחקן גדול ויותר מזה, אדם גדול. ניר ומשפחתו מאוד עזרו לי בגלזגו, אני אפילו לא יכול להסביר כמה. הוא אפילו בישל עבורי. אני לא יודע לגבי כביסה, אבל הוא עשה עבורי המון".

עבדה בן ה-20 גם נשאל על עונתו הראשונה מחוץ לישראל: "זה מאוד קשה לשחקן צעיר לעשות את המעבר, אבל אני כדורגלן שיש לו חלומות ואני עושה את הכול כדי להשתפר ולהגשים אותם. סלטיק זה מועדון חם עם קהל מאוד שאפתני ואני מרגיש פה בבית. אנחנו גם מאוד מאוחדים בחדר ההלבשה ואני מרגיש את האהבה מהאוהדים ברחובות גלזגו – כולם כל כך טובים אליי ואני רוצה להודות להם ולהחזיר להם".

כשנשאל עבדה אם ציפה להיות מועמד לתואר השחקן הצעיר של השנה, השיב: "תמיד היו לי ציפיות גדולות מעצמי, גם בתור שחקן צעיר שרק הגיע למועדון כמו סלטיק. לשמחתי הצוות והשחקנים עזרו לי ואני יודע שהכי חשוב זה לעבוד קשה עבור המועדון והאוהדים, וזה מה שאמשיך לעשות – לתת 100 אחוז מעצמי בכל משחק ובכל אימון גם בשנים הבאות".