המרדף נמשך: ערן זהבי כבש, פ.ס.וו ניצחה 2:4 את וילם II

play
ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן חוגג שער | GettyImages, Soccrates Images
ערן זהבי הגיע למספר דו ספרתי של שערי ליגה בניצחון פ.ס.וו איינדהובן 02:52

הישראלי כבש מחזור שני ברציפות וחגג שער ליגה עשירי העונה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, קבוצתו שוב צימקה את הפער מהמוליכה אייאקס לארבע נקודות

(גודל טקסט)

פ.ס.וו איינדהובן וערן זהבי ממשיכים לקוות למעידה של אייאקס במחזורי הסיום בהולנד כדי לעקוף אותה ברגע האחרון ולזכות באליפות. היום (ראשון) סגנית המוליכה ניצחה בביתה 2:4 את וילם II מהתחתית, וכך שוב צימקה את הפער מהפסגה לארבע נקודות ונשארה בחיים לקראת שלושת מחזורי סיום העונה.

ערן זהבי פתח בהרכב של רוג'ר שמידט ושלוש דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה גם כבש את השער היחיד שלו במשחק כשניצל שגיאה בהגנת האורחת ומקרוב גלגל לרשת. זהו היה מחזור שני ברציפות שהישראלי כובש והוא העלה את מאזנו לעשרה שערים העונה בארווידיזה, רחוק שער אחד מהשוואת מספר השערים אליו הגיע בעונה שעברה.

אייאקס שיחקה כבר אתמול והיא לא התקשתה להביס בביתה 0:3 את זוולה, אבל בשבוע הבא תתארח אצל אלקמאר ופ.ס.וו תקווה שזה יהיה המחזור בו היא תוכל לצמק ממנה את הפער ולהלחיץ אותה אחרי שכבר זכתה בגביע ההולנדי על חשבונה. עם זאת, לפ.ס.וו מצפה משחק קשה מאוד גם כן ביום ראשון, בחוץ נגד פיינורד והשוער אופיר מרציאנו.

ערן זהבי, חלוץ פ.ס.וו איינדהובן
שער ליגה עשירי העונה. ערן זהבי | אימג'בנק GettyImages, Prestige/Soccrates

מהלך משחק

דקה 2, 0:1 לפ.ס.וו: המארחת עלתה ליתרון מהיר. פיליפ מקס העביר רוחב מצד שמאל, זהבי משיך אליו שלושה שחקנים במרכז הרחבה והכדור הגיע אל ריטסו דואן היפני שמקרוב לא התקשה להבקיע.

דקה 31, 0:2 לפ.ס.וו: הפעם הכדור הוגבה על ידי מאורו ג'וניור מצד ימין, זהבי ניסה לעלות למספרת, אבל גאקפו הקדים אותו ונגח פנימה.

דקה 35: זהבי ניסה להבקיע ממרחק רב, שוער ווילם היה הדף היטב.

דקה 38: קרלוס ויניסיוס נפגע בניסיון להגיע לכדור עומק, נאנק מכאבים ופרץ בבכי. זו נראית פציעה קשה של החלוץ הברזילאי, שלא הצליח לדרוך על רגלו הימנית ומיד הוחלף.

דקה 44, וילם צימקה ל-2:1: צ'ה נאנלי התרומם נפלא לכדור גובה והחזיר את האורחת למשחק.

דקה 45+3, 1:3 לפ.ס.וו: ערן זהבי הצטרף לחגיגה. הישראלי זיהה חור במרכז הרחבה, חיכה לכדור שהגיע אליו אחרי הרחקה לא טובה ומקרוב בעט לרשת.

דקה 50, וילם צימקה ל-3:2: וילם שוב חזרה למשחק, הפעם שער קל של אלטון קבאנגו שדחק מקו השער אחרי הדיפה לא טובה.

דקה 60, 2:4 לפ.ס.וו: שער עצמי מביך במיוחד של דאמרס שוב נתן אוויר למארחת.

ערן זהבי ושחקני פ.ס.וו איינדהובן
לא מאבדים תקווה לאליפות. זהבי ושחקני פ.ס.וו חוגגים | אימג'בנק GettyImages, ANP

המשחקים שנותרו לפ.ס.וו:

פיינורד (חוץ)
ניימיכן (בית)
זוולה (חוץ)

המשחקים שנותרו לאייאקס:

אלקמאר (חוץ)
הירנביין (בית)
ויטסה (חוץ)