ליאל עבדה: "זה רגע נהדר עבורי, יש לי הרבה חלומות להגשים"

play
ליאל עבדה שחקן סלטיק חוגג שער | רויטרס
תקציר: ליאל עבדה כובש עבור סלטיק מול מיטיולנד, ניר ביטון מורחק ועבדה מוחלף 02:46

הישראלי של סלטיק הגיב לבחירה בו כשחקן הצעיר של העונה: "ניר ביטון עזר לי מאוד להתאקלם, כולם נתנו בי אמון ואני ממש שמח כאן"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

כבר בעונת הבכורה שלו בסקוטלנד, ליאל עבדה זכה בכבוד יוצא דופן כשנבחר על ידי ארגון השחקנים ל"שחקן הצעיר הכי טוב בליגה הסקוטית". עבדה, שהיה ועדיין חלק מרכזי מאוד בהצלחה של סלטיק שמובילה את הליגה והיא בדרך להחזרת תואר האליפות מריינג'רס, כבש 15 שערים ובישל 11 נוספים ב-52 משחקים רשמיים במדים הירוקים (כולל גביע ואירופה).

ליאל עבדה שחקן סלטיק חוגג שער
עונת בכורה מוצלחת מאוד. עבדה | רויטרס

אנג'ה פוסטקוגלו מאמנו של עבדה נבחר למאמן העונה וקאלום מקגרגור חברו לקבוצה נבחר לשחקן העונה. עבדה דיבר על העונה המוצלחת שלו והתייחס גם לזכייה כשאמר: "יש לי הרבה חלומות. אנחנו צריכים להשלים את המטרה שלנו. אנחנו רוצים לזכות באליפות ובזה הפוקוס שלנו כרגע. כל הפוקוס שלי הוא בסלטיק".

"זה רגע נהדר עבורי", הוסיף עבדה, "זו רק העונה הראשונה שלי בסלטיק ואני מאוד שמח כאן. אני שמח שכולם נתנו לי הרבה ביטחון לעשות מה שאני יודע. ניר ביטון עזר לי מאוד אחרי שהגעתי לסקוטלנד. גם המאמן נתן לי הרבה ביטחון. עכשיו אני מרוכז כדי לעשות את המיטב עבור הקבוצה, האוהדים וכולם".

עבדה חתם בקיץ הקודם לחמש שנים בסלטיק, ששילמה עליו בסביבות 3.5 מיליון ליש"ט. אחרי שריינג'רס החזירה לעצמה את תואר האליפות בעונה שעברה לאחר שליטה מוחלטת של סלטיק, הירוקים חזרו למקומם הטבעי ואחרי 35 מחזורים הם ממוקמים בפסגה ביתרון של שש נקודות על פני היריבה הגדולה שלהם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי