המנהל המקצועי של בוטאפוגו: "יש התעניינות גם מצידו של ערן זהבי"

play
לא מספיק מהיר? זהבי | GettyImages, Jeroen Meuwsen/BSR Agency
ערן זהבי נפרד מאוהדי פ.ס.וו עם שער וניצחון, אך אייאקס זכתה באליפות 02:44

למרות שהישראלי אמור לשוב למכבי תל אביב, בברזיל ממשיכים להאמין שיוכלו לצרפו אך מודים ש"זה לא פשוט". גם מגן וולבס על הכוונת

(גודל טקסט)

אחרי שכבר נפרד באופן רשמי מהקהל של פ.ס.וו איינדהובן, ושכנותר לו עוד משחק אחד בלבד לפני שיעזוב את הקבוצה ההולנדית במדיה שיחק בשנתיים האחרונות, ערן זהבי כבר חושב על הצעד הבא. מלך שערי נבחרת ישראל בכל הזמנים אמור בסופו של דבר לחזור למכבי תל אביב, אך אחת המחזרות הגדולות אחריו, בוטאפוגו הברזילאית, לא מוותרת.

ערן זהבי, שחקן פ.ס.וו איינדהובן
בבוטאפוגו מודים שיש עוד כברת דרך לעשות. זהבי | אימג'בנק GettyImages, Photo Prestige/Soccrates

המנהל המקצועי של הקבוצה, אנדרה מאזוקו, התראיין בברזיל בנוגע לשני שחקנים שנמצאים על הכוונת של הקבוצה – החלוץ הישראלי והמגן השמאלי הברזילאי, פרננדו מרסאל, שמשחק בוולבס האנגלית. "אלה שני שחקנים שאנחנו מדברים עליהם כבר כמה זמן", הודה מאזוקו, "מתקדמים בשיחות ואני מקווה שהן יסתיימו בצורה החיובית. אלה שחקנים שנמצאים על הרדאר שלנו".

עם זאת, מאזוקו הודה שיש עוד כברת דרך לעבור לפני שהקבוצה תוכל להתהדר בכך שניצחה במירוץ אחרי זהבי: "זה לא פשוט, החתמה לוקחת זמן כי יש כמה שלבים שצריך לעבור ואנחנו מקווים להשלים אותם. אם אגיד לכם שזה קרוב לסיכום, זה עלול לא לקרות. יש שחקנים שאנחנו רוצים, יש התעניינות גם מצידם".