ניר ביטון ערך הופעה אחרונה בסלטיק, שון וייסמן שוב ניצח

play
ניר ביטון לצד קאלום מקגרגור ברגע ההנפה | רויטרס
ניר ביטון שחקן סלטיק עם משפחתו 00:29

הישראלי בן ה-30 זכה לתשואות בחמש הדקות שלו ב-0:6 על מאת'רוול. 90 דקות לחלוץ, ויאדוליד במקום השני אחרי 0:2 על פונפרדינה

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

ניר ביטון ערך היום (שבת) את הופעתו ה-271 והאחרונה במדי סלטיק, כשנכנס כמחליף בדקה ה-85 וזכה לתשואות רמות מהקהל הביתי בניצחון 0:6 על מאת'רוול במחזור האחרון. ליאל עבדה נותר על הספסל של האלופה, שנפרדה מטום רוגיץ' וכאמור גם מביטון שענד את סרט הקפטן בדקות הסיום. ביטון בן ה-30 לבש את המדים הירוקים במשך תשע שנים ובמהלכם הפך לשחקן המעוטר בישראל: שמונה אליפויות, ארבעה גביעים ושישה גביעי ליגה.

במשחק עצמו קיבלה האלופה צמדים מקיוגו פורוהאשי ויורגוס יאקומאקיס, כשאת השישייה השלימו דייויד טרנבול וז'וטה.

בסיום המשחק, ביטון ורוגיץ' התכבדו בהכנסת גביע האליפות אל כר הדשא ואליהם הצטרפו לאחר מכן יתר השחקנים, לפני שהקפטן קאלום מקגרגור הניף.

ליאל עבדה (משמאל), ניר ביטון חוגגים אליפות עם שחקני סלטיק
ניר ביטון לצד קאלום מקגרגור ברגע ההנפה | רויטרס
שחקני סלטיק מקיפים את טום רוגיץ' הדומע בהופעתו האחרונה
גם הוא נפרד בדמעות. טום רוגיץ' | רויטרס

* שון וייסמן השלים 90 דקות בניצחונה הביתי של ויאדוליד 0:2 על פונפרדינה. החלוץ הישראלי לא שיפר את מאזנו האישי שעומד על 17 שערים העונה בליגה השנייה, אבל קבוצתו לפחות זמנית במקום השני שמעניק כרטיס אוטומטי ללה ליגה. אייבר תשחק רק מאוחר יותר (בחוץ מול לגאנס) ולאחר מכן יישארו עוד שני מחזורים.

* בוריס קליימן נותר על הספסל של וולוס, שהביסה 0:5 את אופי כרתים במחזור הסיום בפלייאוף התחתון ביוון.

* אור דסה נותר על הספסל של ארוקה, ששרדה בליגה הפורטוגלית הבכירה בזכות 0:0 ביתי מול בלננשש שירדה מהמקום האחרון.

* ג'וזף גנדה חזר מפציעה ושיחק ארבע דקות בתבוסה הביתית של אדמירה 3:0 מול ריינדורף אלטאך האחרונה. הפער בין שתי הקבוצות עומד כעת על שתי נקודות, כשרק אחת יורדת ולסיום העונה נותר מחזור אחד. עילאי אלמקייס לא נכלל בסגל.

* דני גרופר שיחק שתי דקות כמחליף ב-0:1 הביתי של לודוגורץ על צ'רנו מורה בליגה הבולגרית. עוד מחזור אחד נותר לסיום העונה, כשלודוגורץ הבטיחה מזמן את האליפות.

* עומרי אלטמן שיחק 82 דקות בהרכב א.א.ק לרנקה, שניצחה 0:2 את פאפוס וכרגע נמצאת במקום השלישי בליגה הקפריסאית ובדרך למוקדמות הקונפרנס ליג.

* עידן גולן על הספסל של וולונטאר, שמארחת את סטיאווה בפלייאוף העליון ברומניה. גבריאל תמאש, שעשוי לחזור להפועל חיפה, נפצע כבר בדקה החמישית ונאלץ לצאת.

* סלרניטנה הסתפקה בתיקו באמפולי, והורידה את ונציה ודור פרץ ליגה. הקשר הישראלי הפך רשמית לשחקן חופשי, ונציה נשרה אחרי עונה אחת.