מרציאנו: "אם לא אשחק בגמר הקונפרנס ליג, לא תראו אותי מתמרמר על זה"

play
"מגדלור של רוגע". מרציאנו אמש | GettyImages, John Berry
זהבי רשם בישול יפה, אך פ.ס.וו איבדה יתרון כפול בתוספת הזמן מול פיינורד 02:54

השוער הבכיר של פיינורד חזר לאימונים מלאים לפני רומא, אבל מרציאנו לא מרגיש חובת הוכחה: "יודע מה תפקידי ומה תרמתי לקבוצה"

קבוצות: פיינורד
(גודל טקסט)

אופיר מרציאנו חלם להיות הישראלי השני שמופיע בגמר אירופי אחרי אלי אוחנה, אבל מסתמן שהוא ייאלץ לצפות בגמר הקונפרנס ליג (רביעי, 22:00, ספורט1) מהספסל. ג'סטין ביילו, השוער הבכיר של פיינורד, חזר לאימונים בימים האחרונים ומאז שהקבוצה הגיע למחנה אימונים מקוצר בפורטוגל, אף מתורגל בהרכב הראשון של הקבוצה.

מרציאנו שעמד בין הקורות בשלבים מכריעים במפעל, מאמין שכבר עשה את שלו – או לפחות זה מה שהוא משדר כלפי חוץ. "אני עדיין לא יודע אם אשחק בגמר. ג'סטין חזר לאימונים מלאים ונראה טוב, אבל אני משתדל לא לחשוב על זה יותר מדי, באמת שלא", אמר השוער הישראלי בריאיון לתקשורת ההולנדית. "אני יודע מה התפקיד שלי בפיינורד. אני צריך לעמוד לרשות הקבוצה כשהיא זקוקה לי. ידעתי את זה מהרגע שחתמתי בקבוצה. אמנם לא מתרגלים לזה, כי תמיד רוצים לשחק, אבל אני עדיין מרגיש שלם עם זה".

אופיר מרציאנו שוער פיינורד
אומר את כל הדברים הנכונים. מרציאנו | אימג'בנק GettyImages, BSR Agency

מרציאנו הודה שהיו כמה משחקים בהם הציג יכולת פחות טובה. "במשחק הליגה נגד אייאקס עשיתי כמה טעויות קשות, אבל לא נתתי לזה להפיל אותי. אני תמיד יודע להתרומם מכל מכה. כמה ימים אחר כך כבר שיחקתי במדי נבחרת ישראל ואחר כך נראיתי כבר טוב יותר".

לדבריו של מרציאנו, "כבר עשיתי את שלי בקונפרנס ליג. ההצלה שלי מול דימיטרי פאייה בחצי הגמר היא חלק מהתרומה שלי. הייתי מפוקס, ואשאר ככה גם עכשיו, גם אם לא אשחק בטירנה. אני מבטיח שגם אם לא אשחק, לא תראו אותי ממורמר על זה. כמובן שלשחק בגמר אירופי קורה אולי פעם בחיים, אבל אני מודע לכך שאנחנו חייבים להיות מאוחדים עכשיו" .

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי