דיווח: עסקת מנור סולומון משחטאר דונייצק לפולהאם על סף פיצוץ

play
| אודי ציטיאט
סיכום השבוע בספורט העולמי, 20 במאי 04:38

העיתונאי פבריציו רומאנו פרסם שכחודש אחרי שהעולה החדשה לפרמיירליג סיכמה על צירופו של הקשר, ספק אם העסקה תצא לפועל

קבוצות: פולהאם
(גודל טקסט)

בחודש שעבר פרסם העיתונאי הבכיר פבריציו רומאנו על כך שעסקת מנור סולומון משחטאר דונייצק לפולהאם נסגרה ונראה היה שבעונה הבאה קשר נבחרת ישראל יהיה שחקנה של העולה החדשה לפרמיירליג, אבל הערב (שישי) אותו רומאנו פרסם כי העסקה נמצאת על סף פיצוץ והטיל ספק באפשרות שאכן תצא לפועל.

רומאנו, שבחודש שעבר אישרו לו גורמים אצל הקוטג'רס כי לעסקת סולומון חסרים פרטנים קטנים וחתימה בלבד כדי שהשחקן יצטרף בעונה הבאה, פרסם הערב כי על אף שהושג סיכום בעל פה בין הצדדים, ספק גדול אם העסקה תצא לפועל בסופו של דבר וזאת כתוצאה מ"בעיות רציניות" שהתגלו.

עם זאת, רומאנו גם דיווח כי קבוצות חדשות נכנסו כעת למירוץ אחר סולומון, שמובן מאליו שלא ימשיך בשחטאר דונייצק בעונה הבאה, אולם לא פירט מי אלו אותם מועדונים שמעוניינים בצירוף הקשר בן ה-22 שקיווה להצטרף לקבוצה שסיימה בפסגת הצ'מפיונשיפ ובעונה הבאה שוב תתחרה בפרמיירליג.

בהתאם לפרסום של רומאנו בחודש שעבר, סולומון שנמכר ממכבי פתח תקוה לשחטאר דונייצק בינואר 2019 וכעת נכנס לשנתו האחרונה בחוזה, אמור להימכר לפולהאם תמורת כ-9 מיליון יורו בנוסף ל-15 אחוזים שיקבלו האוקראינים ממכירה עתידית, אם תהיה כזו.