דסה ייעדר מגמר הפלייאוף בשל חתונתו, מאמן ויטסה: "זה לא אידיאלי"

play
שחקן ויטסה, אלי דסה | אימג'בנק GettyImages, BSR Agency
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 25.5 05:20

המגן שצפוי לעזוב את ההולנדים ייעדר מצמד המשחקים שיקבעו אם הקבוצה תעפיל לאירופה. לטץ': "לא קל לבחור תאריך, התזמון מצער"

(גודל טקסט)

בתקשורת ההולנדית פורסם הבוקר (רביעי) כי אלי דסה החליט לעזוב את ויטסה עם סיום חוזהו בתום העונה, אך נדמה שלמרות שהקבוצה עדיין לא סיימה את עונת המשחקים, המגן הימני של נבחרת ישראל כבר ערך את הופעתו האחרונה במדים הצהובים-שחורים.

אלי דסה שחקן ויטסה
היכן ישחק בעונה הבאה? אלי דסה | אימג'בנק GettyImages, Soccrates Images

ויטסה סיימה את העונה הסדירה בליגה ההולנדית במקום השישי, מה שסידר לה מקום בפלייאוף על הכרטיס למוקדמות הקונפרנס ליג. בחצי גמר הפלייאוף גברה ויטסה על אוטרכט 3:4 בסיכום שני המשחקים, כעת היא תפגוש בגמר הפלייאוף את אלקמאר לצמד מפגשים, אך הישראלי ייעדר בשל חתונתו עם בחירת ליבו ירדן ארד שתתקיים מחר בערב, במקביל למשחק הראשון של קבוצתו.

מאמן הקבוצה, תומאס לטץ', לא נשמע שבע רצון במיוחד מהסיטואציה שנוצרה לקראת המשחקים הגורליים: "הסיטואציה היא כזו. אם מסתכלים על לוח השנה בעונות האחרונות, זה לא קל לבחור תאריך לחתונה, אבל בוודאי שזה לא אידיאלי שהוא לא יהיה כאן בשני המשחקים האחרונים. זה לא שאמרנו לו 'נהדר, תלך', זה צריך להיות בין התחרויות, התזמון מצער. יש לי דעה אישית בנושא, אך היא לא מעניינת כרגע. בסוף אני צריך להתמודד על היעדרותו כאילו היה שחקן פצוע, אני מתמקד בשחקנים שעומדים לרשותי".

אלי דסה שחקן ויטסה
אקורד סיום צורם. דסה | אימג'בנק GettyImages, Soccrates Images

בנוגע לעתידו, דסה בן ה-29 עבר לפני מספר חודשים לסוכנות שחקנים חדשה, במטרה שזו תסייע לו להתקדם, בין אם לליגה הבכירה יותר או לחוזה משודרג בצורה משמעותית במקום אחר. דסה הגיע לוויטסה ההולנדית לפני שלוש שנים ללא תמורה אחרי סיום חוזהו במכבי תל אביב, וכעת צפוי לעשות אותו הדבר להולנדים. ויטסה קיוותה להשאיר את דסה ופנתה אליו מספר פעמים עם הצעה להאריך את החוזה, אולם הצדדים לא הגיעו לסיכום וכעת גם בהולנד מצהירים שמגן נבחרת ישראל יעזוב. נכתב כי גם מאמן ויטסה כבר הפנים שדסה לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה והחל לחפש אחר מחליף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי