גם בברזיל מתחילים להתעייף מסאגת זהבי: "משא ומתן ארוך ומתיש"

play
יסיים את העונה עם דו ספרתי? זהבי | GettyImages, Photo Prestige/Soccrates
ערן זהבי כבש, פ.ס.וו איינדהובן הפכה פיגור ל-1:2 בחוץ על קאמבור 02:30

בוטאפוגו עדיין "בשיא האופטימיות" בנוגע להצטרפות של הישראלי, אבל מחכה שיקבל את ההחלטה הסופית בדובאי: "רוצה לבחון את עצמו"

(גודל טקסט)

ההחלטה של ערן זהבי על יעדו הבא הולכת ונמרחת, וגם בברזיל ממתינים בקוצר רוח שיכריע אם הוא מצטרף למכבי תל אביב או לבוטאפוגו. לפי העיתונאי הברזילאי טיאגו פרנקלין שמסקר את בוטאפוגו, זהבי הגיע אמש (שני) לדובאי בליווי של מאמן כושר אישי במטרה להתאושש באופן סופי מהפציעה שהוא סוחב, ולאחר מכן לקבל החלטה.

לטענתו של פרנקלין, "האופטימיות בבוטאפוגו עדיין עצומה", והקבוצה מאמינה שזהבי יבחר בה. בוטאפוגו נמצאת בעיצומו של מסע רכש, ומכוונת לצמרת הגבוהה בכדורגל המקומי. לפי דיווחים, היא מציעה לזהבי חוזה עתק עם שכר של קרוב ל-4 מיליון יורו בעונה.

ערן זהבי. פ.ס.וו איינדהובן
זה נמשך ונמרח. זהבי | אימג'בנק GettyImages, Jeroen Meuwsen/BSR Agency

מדובר בתנאים טובים מאלו שהוצעו לו על ידי מכבי תל אביב, אולם ההתלבטות נמשכת, ואוהדים אחדים שאלו את פרנקלין ברשתות החברתיות מה פשר התארכות הסאגה וטענו ש"זה מתחיל לעייף".

"המשא מתן ארוך ומתיש בגלל האיכות של השחקן. יש כמה מועדונים שרוצים אותו", טוען פרנקלין, שאף הגיב לאוהד נוסף שהאשים את זהבי בהתנהלות לא ראויה וכתב: "אני לא מסכים. הוא רוצה לבחון את עצמו מבחינה פיזית לפני שיקבלו החלטה סופית בנוגע לעתידו. זה מלמד על האופי שלו, ומוכיח שהוא לא רוצה להגיע לברזיל ו'לגנוב' את המועדון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי